אסיה ננעלה בעליות; הניקיי הוסיף 1.4% לערכו

בורסות אסיה ננעלו היום בעליות שערים, בין היתר על רקע הסגירה החיובית אמש בוול סטריט. אתמול ננעל יומו הראשון של שבוע המסחר בניו יורק במגמה חיוביות, לאחר פירסום נתון המכירות הקמעונאיות לחודש ספטמבר, אשר עלה ב-1.1%. זאת לעומת צפי מוקדם לעלייה של 0.7% בלבד.

הנתונים החיוביים משכו כאמור את בורסות אסיה לעליות שערים: הניקיי רשם עלייה של 1.4%, ההנג סנג התחזק ב-0.3% ומדד שנחאי נסחר סביב רמת הפתיחה. מניית סופטבנק זינקה ב-9.6%, לאחר שהחברה הבטיחה למשקיעים כי העיסקה (בסדר גודל של 20 מיליארד דולר) לרכישת 70% מספרינט נקסטל לא תדלל את מניותיהם.

בורסות אירופה ננעלו אתמול בערב בעליות, בציפיה לבקשת סיוע של ספרד מהאיחוד האירופי ולשמע הדיווחים על התקדמות בין יוון לבין ראשי האיחוד לגבי צעדי הצנע שינקטו במדינה. בורסת פריס התחזקה ב-0.9%, בורסת פרנקפורט הוסיפה 0.4% לערכה ובורסת לונדון עלתה ב-0.2%.

מוקדם יותר אתמול התפרסמו נתוני המסחר בסין לחודש ספטמבר, אשר הפתיעו לטובה. נתוני הייצוא מצביעים על עלייה של 9.9%, מספר גדול בהרבה מהציפיות שחזו צמיחה מתונה יותר של 5.5%. בנוסף, גם הייבוא לסין עלה ב-2.4% בהתאם לציפיות.

ביום חמישי יפורסמו נתוני התוצר המקומי הגולמי בסין לאחר שרווחי התאגידים הסיניים מראים עד כה סימנים מזעריים להתאוששות במחצית השנה השנייה.

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן