אספן אמנות בינלאומי המוכר כלי פורצלן של פיקאסו – הגיע לישראל

תמיד חלמתם להשיג ציור של פבלו פיקאסו? ובכן, נראה שזה יהיה קצת קשה. אך ודאי תשמחו לשמוע – שמעתה, תוכלו להשיג בישראל כלי פורצלן יוקרתיים, הנושאים את יצירותיו האייקוניות וחתימת ידו של הצייר הנודע.

אספן האמנות הצרפתי, מארק דה לדוסט, הוא בעל חברה המשווקת בכל העולם קולקציה עם ציוריו וחתימתו הבלעדית של האמן. אתמול הרצה בפני אדריכלים, מעצבים ואמנים ישראליים לבקשת חברת רנבי, המוכרת את קולקציית הכלים באלפי שקלים לכל סט.

ההרצאה והמפגש עם דה לדוסט, התקיימו אתמול בבוקר בכיכר המדינה בחסות בני מורן, סולאנג הנדלר ודליה טופר, בעלי חברת רנבי, העוסקת בעיצוב הבית ומוכרת מותגים מהיקרים בעולם, כמו הקולקציה הנוכחית. רבים הגיעו להתרשם מהפריטים שיוצרו בעבודת יד קפדנית, ונושאים את המוזות והדיוקנאות אשר פבלו פיקאסו כה אהב לצייר, וזאת במסגרת הסכם ייחודי מחמיר אשר ניתן בלעדית למותג לדוסט, ע"י קרן המינהל של פיקאסו.

מארק דה לוסט (משמאל) עם בני מורן ופריט מקולקציית פיקאסו | צילום: יח"צ

הקולקציה בת 40 הפריטים מיוצרת בלימוז' על ידי אמנים צרפתים, וכוללת ספלי תה, צלחות, אגרטלים ונרות. צלחת בודדת נמכרת ב-590 שקלים, ומי שיחפוץ בסט שלם, יידרש לשלם כאמור, אלפי שקלים. 

בהרצאה, סיפר אספן האמנות על הרגע בו פגש לראשונה את קלוד, בנו של האמן, אשר עומד בראש קרן המינהל של פיקאסו: "לפני כעשור, הייתה לי הזכות לפגוש את קלוד, המנהל את כל זכויותיו של אביו. הוא סמך עליי די מהר, ונתן לי היתר ליצור כלי פורצלן הנושאים את חתימתו הבלעדית של הצייר, וגם את האפשרות לבחור בציורים שנראו לי, מתוך האוסף של אביו. בחרתי דגמים אוניברסליים, הנושאים מסרים של שלום ואהבה, חברות וטבע. לאט לאט הצלחנו לייצר אוסף של יותר מ-45 כלים, והתחלתי למכור אותם ברחבי העולם. במהלך השנים האחרונות, קלוד ואני נפגשנו כ-3 פעמים, ויש לנו ביטחון מלא האחד בשני, וזה נפלא", סיכם.

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן