אפל בדרך לטלוויזיה? קוק: "כשאני בסלון זה מרגיש כמו מסע בזמן"

האם אחרי כל השמועות וההערכות ענקית הטכנולוגיה אפל נמצאת בדרך לשוק הטלוויזיה? מנכ"ל החברה טים קוק פיזר היום רמזים לגבי כניסה פוטנציאלית של החברה לתחום. בראיון ל-NBC, אשר צפוי להיות משודר הלילה (שעון ארה"ב), קוק מודה כי הוא רואה צורך בשיפור חווית הצפייה בחדר הטלוויזיה. 

"כשאני נכנס לסלון שלי ומדליק את הטלוויזיה, אני מרגיש כאילו נסעתי אחורה בזמן 20 או 30 שנה", אמר קוק בראיון. "יש לנו עניין אינטנסיבי בנושא. אני לא יכול לפרט מעבר לכך".

לקבלת כל העדכונים, הדירוגים והניתוחים – עשו לנו לייק בפייסבוק

בחודשים האחרונים היו לא מעט שמועות ודיווחים לפיהם המהלך הגדול הבא של אפל יהיה כניסה לשוק הטלוויזיות, בו מרבית השחקניות הנוכחיות – כולל סוני, שארפ ופנסוניק – נאבקות כלכלית.

בראיון הבטיח קוק גם כי בשנה הקרובה תעבור אפל לייצר את אחד מן המוצרים הקיימים שלה בארה"ב. "אנו עובדים שנים על מעבר של חלק מהייצור לארה"ב", אמר קוק למראיין בראיין וויליאמס.

בהתייחס לקודמו בתפקיד, מייסד החברה סטיב ג'ובס, אמר קוק כי הוא מתגעגע אליו – אך לא מנסה להעתיק ממנו. "אהבתי את סטיב מאוד, ואחד הדברים שהוא עשה עבורי, היה להגיד לי לפני שהוא נפטר לעולם לא לשאול את עצמי 'מה סטיב היה עושה', פשוט לעשות את הדבר הנכון".

מנכ"ל אפל התייחס גם לפיאסקו המפות, בו העלתה החברה את אפליקציית המפות שלה למכשירים בעלי מערכת ההפעלה iOS 6, מערכת שבדיעבד התגלתה כמלאת שגיאות ולא מוכנה לשימוש. קוק הודה: "פישלנו במקרה הזה, ואנחנו שמים כרגע את כובד משקלה של החברה בניסיון לתקן את זה".

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן