אפל במירוץ לפיתוח ה-iWatch; השקה בסוף 2014?

על פי דיווח שפורסם אמש במגזין Financial Times, נראה כי אפל כבר החלה לעבוד במרץ על השעון החכם שלה. בדיווח מצויין כי החברה החלה לשכור מהנדסים, ולמרות שטים קוק עדיין יכול להחליט לחסל את הפרוייקט לחלוטין, נכון לעכשיו הוא דווקא מעסיק כמה עשרות עובדים על הפרוייקט הנוכחי.

על בסיס דיווחים המגיעים ממספר מקורבים לנושא, מסתמן כי השעון החכם של אפל לא יהיה מוכן להשקה עד החצי השני של 2014, מה שלמעשה משאיר הזדמנות משמעותית עבור גוגל, סמסונג ויתר השחקניות הקטנות בתחום להשתלט על השוק ולצבור נתח לקוחות משמעותי טרם יוכרז.

הדור הבא של השעונים

כבר תקופה ארוכה שמסתובבות שמועות באשר לתכנית העתידית של אפל לפיתוח שעון חכם, עם דיווחים על כך שהחברה מינתה לא פחות מ-100 מעצבים על מנת לעבוד על הפרוייקט. מוקדם יותר החודש נודע כי החברה שכרה את פול דניב (Paul Deneve), לשעבר המנכ"ל של מותג האופנה המוכר Yves Saint Laurent, במטרה לעבוד על פרוייקט סודי, כאשר ככל הנראה מדובר גם כאן על השעון החכם החדש שלה, ואולי אפילו יעזור לשפר מספר מוצרים קיימים בחברה.


צילום: רויטרס

בתחילת חודש יוני הגישה אפל בקשה למשרד הפטנטים היפני לרישום הסימן המסחרי iWatch, כאשר מוקדם יותר לכך דיווחים שונים הצביעו על כך שאפל הגישה בקשה לסימן מסחרי דומה ברוסיה. הדיווחים הללו לצד זה הנוכחי מעידים כי אפל אכן מתקדמת לקראת ייצור שעון חכם, ואין זה מפתיע כי דיווחים דומים מגיעים ממתחרותיה הגדולות, סמסונג וגוגל, העובדות על פיתוח שעון חכם משלהן.

למרות שבחודש מרץ האחרון אתר בלומברג דיווח כי השעון החכם של אפל יושק עוד השנה ויגיע עם מערכת ההפעלה iOS בגרסה מותאמת – כעת מסתמן כי המשתמשים יאלצו להמתין זמן מה לפני שיוכלו לענוד את השעון על ידיהם. בדומה לגרסת מערכת ההפעלה החדשה של החברה, גם על פרוייקט השעון החכם עובד במרץ המעצב הראשי של אפל, ג'וני אייב, כך שאין ספק שאנו עתידים לראות מוצר מעניין – לחיוב או לשלילה.

כמנהגה, אפל מעדיפה לשמור בשלב זה על שקט, ומדובר בשלב זה על שמועות ודיווחים בלבד. אך אי אפשר להכחיש שהעובדה שאתרים גדולים ומוכרים כגון בלומברג, Financial Times ואחרים מדברים על ה-iWatch גורמים לתעשייה לרעוש ולהמתין בקוצר רוח להכרזה הרשמית של אפל. כעת רק נותר לנו להמתין ולראות האם אכן השעון החכם יצא לאור, וכיצד בדיוק הוא יצליח לגנוב את ההצגה משלל המתחרות הקיימות בשוק.

לידיעה המקורית באתר גיקטיים:

עוד בגיקטיים:

מצעד הגאדג'טים השבועי

דיווח: Moto X יושק בחודש הבא, יקשיב לפקודות הקוליות שלכם גם כשהמסך כבוי

 

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן