אפל חשפה את ה-iOS 7 – מערכת ההפעלה למכשירי האייפון והאייפד

הכירו את iOS7: אירוע המפתחים השנתי של אפל בסן פרנסיסקו יצא לדרך כאשר במהלכו, כמצופה, חשף מנכ"ל החברה, טים קוק את הגרסה החדשה למערכת ההפעלה של האייפון והאייפד, ה-iOS7. כל הכרטיסים לאירוע נמכרו בתוך 71 שניות.

"זהו השינוי הגדול ביותר מאז מכשיר אייפון הראשון, וכולל ממשק חדש מהמם שעושה סדר בתוך המורכבות", אמר קוק, אשר ציין כי ישנם כיום למעלה מ-600 מיליון מכשירים המבוססים על מערכת ההפעלה iOS.

העיצוב של ה-iOS7 נראה חלק יותר ונקי יותר. כך למשל עמוד הנעילה ייפתח עכשיו בתנועה מלמטה למעלה ולא בהחלקה לצד, כך גם ניתן לקבל את עמוד ההתראות החדש באותו רגע. עמוד ההתראות מידע מגוון על פגישות, תזכורות והודעות.

צילום: רויטרס

אפל חשפה גם את מערכת ההפעלה החדשה למחשבי המק – מווריקס. לדברי קוק, 35% ממשתמשי מחשבי מק עובדים עם מערכת ההפעלה העדכנית שלהם, לעומת 5% מבעלי מחשבים עם חלונות כאשר מנכ"ל אפל עוקץ את מייקרוסופט אומר כי רובם לא התקינו את חלונות 8.

במהלך הנאום ציין קוק מספר נתונים על החברה ואמר כי ישנם מיליון מבקרים ב-407 החנויות של אפל מדי יום, מספר ההורדות מחנות האפליקציות של אפל עד כה הוא 50 מיליארד, ומספר החשבונות בחנות המקוונת הוא 575 מיליון. אפל שילמה עד כה למפתחים 10 מיליארד דולר, מחצית מהסכום בשנה החולפת.

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן