אפל, מאחורייך: S III של סמסונג גלקסי הוא הדבר האמיתי

הגלקסי החדש הוא גם הסמארטפון הדק והקל ביותר. עוביו של גוף המכשיר הוא 0.43 אינץ' בלבד וחומר הפלסטיק המיוחד ממנו הוא עשוי הופך אותו לחסר משקל כמעט. מסך המכשיר הוא התוכנה המוצלחת ביותר שלו. הטכנולוגיה החדשנית שכלולה בו מאפשרת תצוגה מהירה ובהירה יותר של הודעות טקסט, תמונות ותכנים אינרנטיים. 

הקלילות החיצונית של הגלקסי S3 עוברת גם אל תוך החומרה הפנימית שלו. עם זיכרון פנימי ענק של 2GB ומעבד סנפדרגון של חברת קוואלקום, מאשפר הסמארטפון החדש לנוע בחופשיות בין הפיצ'רים, להוריד במהירות אפליקציות ולנתב במהירות ביניהן. 

בנוסף, איכשהו הצליחה סמסונג גם להכניס לגלקסי סוללה חזקה ועמידה במיוחד אל תוך הגוף הרחב והצר שלו. בכך מאפשרת החברה למשתמשיה לקחת את הטלפון ליום שלם בעבודה או לנווט באמצעותו במהלך טיול ארוך במיוחד מבלי לחשוש לחיי הסוללה שלו. 

גם המצלמה של הגלקסי S3 היא מעולה. השילוב המוצלח בין ממשק פשוט להפעלה ולשימוש לבין תצוגה של 8 מגה פיקסל ומצב צילום מתפרץ חדש, קשה לחשוב על מצלמה דיגיטלית כלשהי שיכולה להתחרות בה עכשיו. 

אולם, גם למכשיר המושלם הזה יש נקודת תורפה. סמסונג לא הציגה תוכנה חזקה במיוחד עבור הגלקסי החדש. בהשוואה לאייפון של אפל, מדובר בתוכנה "רגילה" מאוד. מספר חידושים במערכת ההפעלה אנדרויד של גוגל אמנם מוסיפים כמה פיצ'רים מעניינים למכשיר אך אין ספק שכדי להתחרות בתחכום של ה-IOS צריכה סמסונג עוד לעבוד לא מעט. 

בסיכומו של עניין, סמסונג הציבה סטנדרטים די גבוהים לכל יצרניות הסמארטפון בעולם. אין ספק שאם מטרת העל של החברה הייתה לבלוט בשטח, היא השיגה אותה ובגדול. 

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן