אפל מתנצלת על אפליקציית המפות – וממליצה על Waze הישראלית

בצעד נדיר, התנצל היום באופן פומבי מנכ"ל אפל, טים קוק, על התקלות במערכת המפות של היישום החדש, אשר החליף באייפון 5 את מערכת Google Maps.

בגרסה החדשה של מערכת ההפעלה שלה,  IOS6, התקינה אפל מערכת מפות חדשה לאחר שהחליטה לסיים את שיתוף הפעולה שלה עם גוגל בתחום המפות, שיתוף פעולה אשר התקיים מאז יצא לשוק האייפון הראשון.

אפליקציית המפות של אפל. סליחה, תקלה | צילום: רויטרס

קוק הודה כי ביישום המפות החדש "נוצר קצר" במחויבותה של החברה לספק את "החוויה הטובה ביותר ללקוחות". המנכ"ל אף המשיך והמליץ ללקוחות לנסות יישומים אחרים של מערכות מפות – כולל מערכות הניווט של Waze הישראלית ושל גוגל עמה – בעוד אפל ממשיכה לנסות לתקן את התקלות ולשפר את המערכת העצמאית שלה.

מערכת המיפוי של אפל זכתה כבר לביקורת רבה בקרב הלקוחות והמשתמשים בשל טעויות בסיסיות רבות במערכות המיפוי והניווט, תקלות בתצוגת התלת מימד, והנפילה הכללית בסטנדרטים שהציבה Google Maps. בין היתר התלוננו המשתמשים על שגיאות במיקום, בלבול בין ים ויבשה ועוד.

"אנחנו מאוד מצטערים על התסכול שנגרם ללקוחותינו ועושים כל שביכולתנו לעשות מפות טובות יותר", התנצל קוק במכתב שפורסם באתר החברה. "אנחנו רוצים לספק ללקוחותינו מפות טובות יותר עם אלמנטים חדשים וכדי לעשות את זה, ניסינו ליצור גרסה חדשה. אנחנו מעריכים את כל המשוב שאנו מקבלים".

"בעוד אנו משפרים את המפות", הוסיף קוק, "ניתן לנסות חלופות, על ידי הורדת אפליקציות כמו בינג, MapQuest ו-Waze, או להשתמש ב-Google Maps. כל מה שאנחנו עושים באפל נועד להביא את המוצרים הטובים בעולם. אנחנו יודעים שאתם מצפים זאת מאיתנו, ונמשיך לעבוד ללא הפסקה עד שהמפות יגיעו לרמה גבוהה מאוד".

 

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן