אפל רוצה לשדרג לכם לאייפון 5 – תאפשר טרייד אין

על רקע הביקוש הגובר לאייפונים מחודשים בשווקים המתפתחים, החליטו בקופרטינו בפעם הראשונה להציע דילים של טרייד אין באופן רשמי עבור אייפונים במצב טוב. על פי דיווח שעלה במגזין בלומברג, מקורות שסירבו להזדהות סיפרו כי אפל תשתף פעולה עם חברת Brightstar Corp, מפיצת טלפונים סלולריים, בכדי להריץ את תכנית הטרייד אין.

מעוניינים לשדרג את המכשיר? קבלו הנחה תמורת האייפון הישן

התכנית החדשה מגיעה בדיוק מספר ימים לאחר שבקופרטינו הכריזו על שירות תיקונים מיוחד למכשירי אייפון מחוץ לתקופת האחריות במחיר של 149 דולר. נכון לעכשיו, תכנית המיחזור החינמית של אפל, Apple Recycling Program מאפשרת למשתמשים לשלוח לה מכשירי אייפון, אייפד, מק או PC לטובת שימוש חוזר או מיחזור, כאשר בתמורה החברה מציעה גיפט קארד בהתאם למחיר המוערך של המוצר.

חברת Brightstar מטפלת כיום בעסקאות טרייד אין המתבצעות דרך חברות הסלולר הגדולות בארצות הברית, AT&T וגם T-Mobile. ההשערה המרכזית המתבקשת מכך, היא שלקוחות המנויים דרך החברות הללו ומחזיקים במכשיר אייפון, יוכלו לשדרג אותו במחיר נמוך מאוד יחסית, ולקבל אייפון 5 משודרג במחיר נמוך ביותר.


צילום: יח"צ

באמצעות דיל הטרייד אין החדש, אפל תוכל להשיג שתי מטרות: האחת, לשכנע משתמשים להגיע אל החנויות ולשדרג אל מכשיר האייפון 5 והשנייה, לשלם סכום מסויים של כסף תמורת מכשירי אייפון במצב טוב, להפוך אותם למחודשים ולמכור אותם בשווקים המתפתחים במחירים זולים יותר.

מנסים לעצור את הזרימה של אנדרואיד בשווקים המתפתחים

אפל היא לא החברה הראשונה שמציעה דילים של טרייד אין עבור מכשירים סלולאריים בארצות הברית. מספר חברות מציעות תשלום עבור המכשיר הישן של המשתמש.
ישראל גנות, מנכ"ל חברת Gazelle האמריקאית, המפעילה שירות מחזור וובי עבור מכשירי סמארטפון תמורת תשלום, סיפר בריאיון לבלומברג כי השוק צומח במהירות. גנות מעריך כי למעלה 20 אחוזים מהצרכנים האמריקאים קונים מכשיר טלפון משודרג באמצעות טרייד אין כל שנה.

נראה שבקופרטינו מנסים להילחם במחירים הנמוכים של מכשירים מבוססים מערכת ההפעלה אנדרואיד בשווקים המתפתחים בדרכים שונות, כאשר הורדת המחיר על ידי מכירת מכשירים מחודשים היא בהחלט אסטרטגיה מעניינת שנוקטת החברה. לאפל מרכזי הפצה של מכשירים מחודשים ב-50 מדינות מסביב לעולם, דרכם תוכל למכור החברה את המכשירים המשומשים ולנסות ולמנוע מהם לקנות מכשיר מבוסס אנדרואיד.

לידיעה המקורית באתר גיקטיים

עוד בגיק טיים: 

העתיד בעיניים שלנו: Google Glass [סקירת וידאו]

YouAPPi הישראלית מגייסת מיליון דולר מגלילות קפיטל

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן