אפל תשיק אייפון עם מסך של 5.7 אינץ' וגירסה מוזלת ב-6 צבעים

אפל, שבעבר נחשבה למובילה בשוק הסמארטפונים, נלחמת כעת שוב על המקום בפסגה. על פי דיווח של גורמים בחברה המקורבים לפיתוח מכשירי הסמארטפון, נראה כי בחברה שוקלים להשיק גירסה חדשה של אייפון עם מסך גדול יותר וכן מכשיר אייפון מוזל במגוון צבעים. 

על פי המקורבים, ההחלטה על השקת המכשירים טרם התקבלה, אולם במסגרת המאבק של אפל נגד יריבתה הקוריאנית סמסונג, מרגישים בחברה צורך בנקיטת צעדים דרסטיים. על פי ההערכות, הגירסה החדשה של האייפון תכלול מסך של 4.7-5.7 אינץ'. לטענת המקורבים, תוכניות לפיתוח המכשיר החדש כבר הוגשו למספר יצרניות בסין. 

חדש: אפליקציית האייפון של פורבס ישראל – להורדה לחצו כאן

בנוסף באפל מתכננים להשיק מכשיר אייפון מוזל במחיר של 99 דולר המיועד העיקר לשווקים המתפתחים. המכשיר צפוי להגיע מ-5-6 צבעים חדשים. 

לטענת אחד המקורבים: "בחברה כל הזמן משנים את התוכניות של האייפון החדש, לכן עדיין לא ברור כיצד יראה המוצר המוגמר שתוציא החברה לשוק". 

צילום: רויטרס

הדגם החדש של האייפון יכנס לקטגוריית ה"פאבלטים" – מעין מוצר כלאיים בין הסמארטפון לטאבלט. ההחלטה לייצר אייפון משופר מגיעה בעקבות דרישה הולכת וגוברת מצד לקוחות החברה וכן מצד המשקיעים בה לחידושים, זאת על רקע המאבק של החברה בסמסונג. 

לאחרונה קבעה נציבות המסחר בארה"ב כי ענקית הטכנולוגיה האמריקאית הפרה פטנטים של המתחרה הקוריאנית ואסר עליה למכור כמה מן המכשירים הפופולריים ביותר שלה. בין המכשירים עליהם חל האיסור: אייפון 4, אייפון 3GS, אייפד 3 ואייפד 2.

המכשירים עליהם חל האיסור מיוצרים במפעלים שונים באסיה והנציבות האמריקאית למעשה אסרה על אפל לייבא אותם לארה"ב. על פי החוק האמריקאי לנשיא ארה"ב ברק אובמה יש 60 יום לעבור על ההחלטה של הנציבות ואם הוא לא יתנגד לה היא תיכנס לתוקף. האיסור עלול להקטין את רווחי החברה ממכירות אייפונים בכמיליארד דולר.

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן