אפריקה ישראל תרשום הפסד של 720 מיליון שקל ברבעון השני

אפריקה ישראל הודיעה היום לבורסה כי החברה הבת אפי פיתוח (שנסחרת בלונדון) פרסמה אזהרת רווח, ולפיה החברה צפויה לרשום ברבעון השני הפסד של 240 מיליון דולר בשל הפחתה בשווי ההוגן של נכסיה הנמצאים בהקמה. את הדוח פרסמה החברה לאחר שקיבלה הערכות שווי מופחתות לנכסים.

ההפחתות בגין נדל"ן להשקעה בהקמה משקפות בעיקרן ירידה בשוויים של ארבעה פרויקטים של אפי פיתוח, המסווגים בספריה כנדל"ן להשקעה בהקמה – פוצ'טוביה, קוסינסקייה וכן טברסקיה פלאזה Ib וטברסקיה פלאזה II. ההפחתות נובעות משינויים במדיניות התכנון העירוני ובמדיניות הפיתוח של עיריית מוסקבה; אפי פיתוח קבלה ידיעות / אישורים לגבי שינויים אלה וביצעה שינויי תכנון בפרויקטים הרלבנטיים במהלך החודשים יוני עד אוגוסט 2012.

אפי פיתוח העריכה בדיווח כי שוויו הכולל של תיק הנכסים שלה למועד הדוחות יפחת מ-2.8 מיליארד דולר ל-2.4 מיליארד דולר. בנוסף, צופה החברה כי תרשום בדוחותיה הכספיים לרבעון השני של 2012 הוצאות מימון גבוהות בעיקר בשל עליית מדד המחירים לצרכן בישראל במהלך הרבעון השני.

בעקבות הנתונים, צפויה אפריקה ישראל להציג בדוחותיה הכספיים לרבעון השני של 2012 הפסד המיוחס לבעלים בהיקף של כ-720-800 מיליון שקל.

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן