אריסון: "זו זכות להיות בדירוג המיליארדרים, אבל לתרום זו שליחות"

בין אירוע הפתיחה בבת ים לבין שיפוץ וטיפוח שכונה בלוד במסגרת יום המעשים הטובים עליו מנצחת שרי אריסון, הגיבה אשת העסקים הישראלית לדירוג המיליארדרים העולמי של פורבס שהתפרסם אתמול. 

"זו זכות גדולה מבחינתי להיות חלק מרשימה כזו", אמרה אריסון שדורגה במקום ה-308 העולמי עם הון מוערך של 4.2 מיליארד דולר. "אני כל יום אומרת תודה על מה שיש לי". אשת העסקים ובעלת השליטה בבנק פועלים, אך הוסיפה: "האמת היא שאני לא ממש אוהבת דירוגים".

אריסון תופיע בגיליון המיוחד של מגזין פורבס ישראל שיתפרסם לקראת חג הפסח, ובו ייבחרו 50 הנשים החזקות ביותר בישראל. להזמנת מנוי למגזין לחצו כאן.

לדירוג המלא – הישראלים העשירים ביותר בעולם לשנת 2013 – לחצו כאן

לדירוג העולמי – האנשים העשירים – 2013 – לחצו כאן

לקבלת כל העדכונים, הדירוגים והניתוחים – עשו לנו לייק בפייסבוק

המיליארדרית מנהלת את פעילות ההשקעות ענפה במקביל לפעילות הנדבנות אותה היא מקדמת באמצעות קבוצת אריסון וקרן משפחת תד אריסון, התורמת מדי שנה למאות גופים ללא מטרות רווח בתחומי הבריאות, החינוך, הנכויות והמחקר.

"יום מעשים טובים הוא דוגמה הממחישה כיצד יכול העולם שלנו להיראות כל הזמן, לא רק יום אחד בשנה. אני רואה בזה שליחות", הוסיפה אריסון, המיליארדרית הישראלית היחידה בדירוג, באירוע הפתיחה בבת ים שנערך הבוקר.

שרי אריסון, "זו זכות גדולה" | צילום: יח"צ

הונם המשותף של הישראלים העשירים בעולם הסתכם על פי הדירוג ב-46.25 מיליארד דולר. 17 אנשי עסקים ישראלים התברגו לדירוג המיליארדרים העולמי השנתי של מגזין פורבס כאשר על פי הדירוג, שמר עידן עופר על מקומו בפסגה, עם הון מוערך של 6.5 מיליארד דולר. אל 14 הישראלים ששמרו על מקומם בדירוג, הצטרפו ארבעה מיליארדרים חדשים (בדולרים) – מורי ארקין, שאול שני, צדיק בינו ואיש הכרייה דן גרטלר.

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן