בארצות הברית מתלבטים: האם אפל מדליפה מידע על ה-iWatch?

אפל יודעת להיות סודית ובעבר ידעה לשמור על סודיות סביב המוצרים החדשים שלה. השמועות שכן היו מגיעות לאוזני המעריצים בארצות הברית היו מגיעים מאסיה, מהספקים ומהיצרנים של אפל, אך לאחרונה השמועות סביב ה-iWatch שונות מבעבר.

השמועות כבר לא מגיעות רק מאסיה אלא מוזנות מהעיתונות המקומית בארצות הברית על ידי שני העיתונים הגדולים – ניו יורק טיימס ו-וול סטריט ג'ורנל. באופן אולי מקרי ואולי לא, המידע בשני העיתונים הללו מפורסמים בצמוד לנאומו של מנכ"ל אפל, טים קוק, בועידת גולדמן זאקס.

בלומברג ציטט אנשים מבפנים שאמרו כי הצוות שעובד על ה-iWatch מונה כ-100 עובדים, מספר לא גדול, אך העובדה כי יש לתקשורת האמריקאית יותר פרטים על הפרויקט גורמת ליותר אנשים להאמין שאפל היא זו שמזינה את הסיפור.

צילום: רויטרס

הדיונים בארצות הברית בנושא מתגברים: אם וכאשר מדובר בהדלפות פרטיות תאוריה אחת היא כי אפל פועלת מתוך ייאוש. טים קוק כבר מדבר על חדשנות, אך לא הרבה כבר מאמינים בו. בכנס של גולדמן, טים קוק, אמר כי תרבות החדשנות באפל מעולם לא הייתה חזקה יותר ואולי החברה הדליפה מעט פרטים על ה-iWatch להעניק קצת בשר להצהרתו של קוק.

התאוריה השניה היא שבאפל גילו כי בסמסונג עובדים על מוצר דומה ולכן החליטו להציף את השוק במידע שלהם על המוצר, כדי לקבל עליו ראשוניות ובלעדיות.

אמנם הדבר הבא של אפל הוא לא מוצר הדגל, הוא לא אייפון ולא אייפד, אך נראה כי עתידו יכול לקבוע האם אפל מחזירה את החדשנות או שפעלה מתוך ייאוש? התשובה כמובן תשפיע על עתידה של אפל.

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן