בהמשך לירידות בוול סטריט: המסחר בבורסה ננעל בירידות שערים

בבורסה בתל אביב ננעל יום המסחר במגמה שלילית על רקע הירידות החדות שנרשמו אמש בוול סטריט, שם ננעל מדד הדאו ג'ונס בירידה של 1.2% ומדד הנאסד"ק ירד ב-1.5%. גם בשעה זו נמשכת המגמה השלילית במסחר בבורסה ניו יורק, בעוד בבורסות אירופה מתנהל המסחר במגמה מעורבת. 

אצלנו ממשיכים היום צוותי המשא ומתן של הליכוד והבית היהודי לנסות ולהגיע להסכם שיאפשר את הצטרפותה של האחרונה לממשלת 61 ח"כים, אותה מנסה לגבש כעת ראש הממשלה, כאשר שעון החול הולך ואוזל. היום הסכים ראש הממשלה נתניהו לדרישת יו"ר מפלגת הבית היהודי נפתלי בנט למנות את איילת שקד לתפקיד שרת המשפטים, אך על פי הדיווחים עדיין קיימות מספר סוגיות במחלוקת בין הצדדים באשר לסמכויותיה בתפקיד זה. אם לא יצליח ראש הממשלה לגבש קואליציה עד חצות, יפנה הנשיא אל מועמד אחר ויטיל עליו את מלאכת הרכבת הקואליציה.

בבורסה, כאמור, ננעל היום המסחר בירידות שערים.  מדד ת"א 25 ירד ב-0.5%, מדד ת"א 100 נחלש ב-0.6%, ומדד הבנקים נחלש ב-0.6% גם כן. מדד התקשורת צנח ואיבד 2% מערכו, מדד הנדל"ן ירד ב-1.1% ומדד הנפט והגז זינק והוסיף 3.3% לערכו. מניית חברת אגרי, אשר אתמול צנחה בחדות לאחר הדיווח על כוונתה לצקת את פעילות רשת "קופיקס" לתוכה, המשיכ הלצנוח גם היום – ואיבדה לא פחות מ-41.8% מערכה.

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן