בונים לקוחות: צפו במכתב המבריק ששלחה לגו לילד שאיבד צעצוע

שירות לקוחות הוא ללא ספק החלק החשוב ביותר בפעילות שיווקית של חברה כלשהי. במקרים רבים הוא גם עשוי להביא לה עשרות מיליוני חשיפות. שיעור עסקי חשוב זה הדגימה לאחרונה חברת הצעצועים לגו בהתמודדותה עם פנייה של לקוח בן 7.

לוקה אפס הוא אחד ממיליוני ילדים ברחבי העולם שמעריצים את סדרת הצעצועים לגו נינג'גו, עליה מבוססים סרט קולנוע, סדרת טלוויזיה ומשחק וידיאו פופולרי. בחג המולד האחרון הוציא לוקה את כל הכסף שקיבל במתנה מהוריו על סדרת הבובות אולטרה סוניק ריידר מבית לגו נינג'גו. בניגוד לעצתו של אביו, לקח לוקה עימו את הבובה החדשה שלו Jay ZX לקניות, ואז קרה האסון: ברגע אחד נעלמה הבובה ועקבותיה לא נראו מאז.

לקבלת כל העדכונים, הדירוגים והניתוחים – עשו לנו לייק בפייסבוק

לוקה המאוכזב החליט לשלוח מכתב לחברת לגו ולבקש שיחליפו את הבובה האבודה שלו בחדשה:

שלום. 
שמי לוקה אפס ואני בן שבע. 
את כל הכסף שקיבלתי הוצאתי על סדרת האולטרה סוניק של נינג'גו שמספרה 9449 ונהניתי ממנה מאוד. 
אבא אמר לי לא לעשות זאת, אך בכל זאת לקחתי איתי את Jay ZX לקניות ואיבדתי אותו לאחר שהוא נפל מהמעיל שלי. 
אני מאוד עצוב מכך שאיבדתי אותו ואבא אמר לי לכתוב לכם מכתב ולבקש מכם  Jay ZX חדש. 
מבטיח שלעולם לא אקח אותו יותר לקניות.
לוקה. 

בובות מסדרת הלגו נינג'גו | צילום: וויקיפדיה

כעבור זמן קצר קיבל לוקה הקטן מכתב מנציג שירות הלקוחות של חברת לגו בשם ריצ'ארד:

לוקה, 
סיפרתי לסנסיי וו שאיבדת את  Jay ZX בטעות ושהבטחת שזה לעולם לא יקרה שוב. 
הוא אמר לי למסור לך: 'לוקה, אביך הוא אדם חכם מאוד. עליך לשמור תמיד על דמויות הנינג'גו מיני שלך בדיוק כפי שהדרקון שומר על נשקי הספינג'יטסו'.
סנסיי וו גם אמר לי שהוא מסכים שאשלח לך בובה חדשה ואף הורה לי להוסיף לך עוד כמה צעצועים, משום שלדעתו כל מי שחוסך את דמי חג המולד שלו כדי לקנות את סדרת האולטרסוניק ריידר הוא מעריץ נינג'גו אמיתי. 
אז אני מקווה שתהנה מהבובה החדשה שלך ומכל הנשקים שלה. שתדע שאתה הילד היחיד בעולם שיקבל את בובת הג'יי שמשלבת שלוש דמויות בבובה אחת. בנוסף, אשלח לך גם בובת אויב כדי שג"יי יוכל להילחם בו.
רק זכור תמיד את דבריו של סנסיי וו: 'שמור היטב על דמות הנינג'גו שלך כמו שהדרקון שומר על נשקי הספינג'יטסו ותמיד תמיד הקשב לאביך!".

המכתב של לוקה והתשובה של ריצ'ארד עשו דרכם לערוצי המדיה החברתית השונים וזכו לתגובות רבות. לדברי אביו של לוקה, סיימון אפס, הפוסט שפרסם עם העתקים של המכתבים קיבלו אלפי שיתופים. 

חברת לגו זכתה לפופולריות רבה בעקבות הבאז התקשורתי שיצר המכתב. בזכות היחס הנדיב של נציג שירות הלקוחות, גדלה הפופולריות של סדרת צעצועי הנינג'גו והחברה הצליחה לשמר לפחות לקוח אחד מרוצה לכל החיים. 

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן