בזק רוכשת את yes תמורת 680 מיליון שקל

חברת בזק הודיעה היום על כך שדירקטוריון החברה אישר את התקשרות בזק בעסקה עם יורוקום, במסגרתה תרכוש בזק את מלוא אחזקותיה של יורוקום חברת הלוויין yes.  על פי תנאי העסקה, בזק תשלם ליורוקום 680 מיליון שקל. בנוסף, יורוקום תהיה זכאית לשתי תמורות מותנות נוספות: אחת בסך של עד 200 מיליון שקל תשולם בהתאם לסינרגיית המס, ותמורה נוספת בסך של עד 170 מיליון שקל תשולם על פי תוצאותיה העסקיות של yes בשלוש השנים הקרובות.

מבזק נמסר כי "את העסקה הובילה וועדה מיוחדת מטעם דירקטוריון בזק שהוקמה לפני כשנה. לאור מורכבות העסקה, ומכיוון שמדובר בעסקת בעלי עניין, הוועדה הורכבה רק מדירקטורים חיצוניים, והיא דנה בנושא במשך עשרות פגישות. הוועדה נעזרה ב-Merrill Lynch International (מקבוצת Bank of America), ומומחים נוספים בכל התחומים הנוגעים לעסקה". 

מנכ"לית בזק 

סטלה הנדלר, מנכ"ל בזק התייחסה לעסקה "זוהי עסקה אסטרטגית לבזק, שתהפוך אותה לקבוצת תקשורת מלאה. השלמת עסקה זאת תאפשר לבזק להציע לראשונה חבילת שירותים הכוללת תוכן, כמו חברות התקשורת המובילות בעולם, ולייצר סינרגיות שעד כה לא היו אפשריות. רכישת yes היא בשורה מצויינת ללקוחות החברה שיוכלו ליהנות מסל מוצרים מלא בסטנדרט השירות הבלתי מתפשר לו הורגלו בבזק".

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן