בטר פלייס ביקשה הזרמת הון מיידית של 150 מיליון דולר

חברת בטר פלייס נקלעה למצוקת מזומנים קשה. לאחר שבשבוע שעבר דווח על הדחתו של מנכ"ל החברה שי אגסי, פנתה החברה למשקיעיה בבקשה לקבל הלוואה של 150 מיליון דולר על מנת שתוכל להמשיך לפעול.

חברת בטר פלייס סיימה את המחצית הראשונה של השנה עם הפסד של 132 מיליון דולר, כאשר ברבעון השני של השנה נותרו בקופתה מזומנים ושווי מזומנים של 131 מיליון דולר. נתונים אלה ככל הנראה היו הרקע להדחתו של שי אגסי. בחברת בטר פלייס סירבו להגיב בעניין. 

בשבוע שעבר פורסם כי דירקטוריון החברה החליט להדיח מתפקידו את המייסד והמנכ"ל שי אגסי, ולהחליפו באיוון ת'ורנלי, ששימש עד היום כמנכ"ל החברה באוסטרליה.

שי אגסי, מנכ"ל בטר פלייס היוצא | צילום: רויטרס

לפי הודעת החברה, "בחמש השנים האחרונות אגסי הוביל מהפכה בתחום התחבורה והפך את הרכב החשמלי לנוח, נגיש ובמחיר סביר באמצעות טכנולוגיה חדשנית שמאפשרת נסיעה ללא הגבלת טווח".

לאחר ההודעה, שלח אגסי, שיישאר חבר הנהלה, מכתב לעובדי החברה, ובו כתב: "לפני חמש שנים הכרזנו בניו יורק על הקמתה של חברת בטר פלייס. אז עוד היינו מעיין קוריוז בעיניי לא מעט אנשים. היום אנחנו מציאות שנוסעת מליוני קילומטרים בכבישי שתי מדינות".

"אמשיך ללוות את החברה כבעל מניות וחבר הנהלה, אבל לא כמנכ"ל החברה. מכונית חשמלית עם סוללה מתחלפת היא העתיד, והעתיד נוצר פה, בידינו שלנו".

בבטר פלייס סירבו להגיב.

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן