ביקושי יתר בהנפקת אג"ח של מליסרון: גייסה 530 מיליון שקל

חברת מליסרון השלימה הנפקה של איגרות חוב וגייסה כ-530 מיליון שקל. הנפקה זו מצטרפת להנפקת אג"ח שביצעה החברה בתחילת השנה ושם הצליחה לגייס מעל מיליארד שקל. בהנפקה הנוכחית – הנפקה ציבורית ומוסדית – נרשמו ביקושים של כ-925 מיליון שקל כאשר את ההנפקה הובילו חברות כמו לאומי פרטנרס, ככל פיננסים, אקסלנס פועלים וחברות נוספות.

מליסרון, הנמצאת בשליטת קבוצת עופר ומנוהלת על ידי אבי לוי עוסקת ביזמות ופיתוח נדל"ן. החברה מחזיקה ומנהלת קניונים בישראל בניהם ניתן למצוא את קניון רעננים ברעננה "קריון" בקרית ביאליק, הקניון ברמת אביב, גרנד קניון חיפה וקניונים נוספים ברחבי הארץ.

ההנפקה הנוכחית הייתה הרחבה של סדרת אג"ח ד' שננעלה בתום המכרז עם משך חיים ממוצע של 2.85 שנים ותשואה שעומדת על 2.25%. כמו כן הנפיקה מליסרון סדרה חדשה בהנפקה הנוכחית – סדרה ז' – שננעלה עם מח"מ של 6.6 שנים ותשואה של 3.43%. סך התמורה ברוטו לחברת מליסרון בגין הנפקת הסדרה החדשה מסתכם בכ-335 מיליון שקל.

אבי לוי, מנכ"ל מליסרון. צילום: סיוון פרג

אבי לוי, מנכ"ל מליסרון, התייחס לנפקה כשציין: "אנו מודים למשקיעים על הבעת אמון נוספת מצידם במליסרון ובהנהלתה, אמון המשתקף בהיקפי הביקושים הגבוהים שנרשמו בהנפקה, ובהשתתפותם של הגופים המוסדיים המובילים בשוק הישראלי. אנו רואים בהנפקה זו הישג משמעותי, במיוחד לאור הנסיבות המאתגרות המאפיינות כיום את שוק ההון וכן את שוק האשראי.

                                                         

 

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן