בית המשפט בבריטניה קבע: אפל תתנצל בפני סמסונג

הסאגה המשפטית בין אפל לסמסונג נמשכת והפעם זוכה החברה הקוריאנית לגיבוי מבית המשפט בברטניה. לאחר שבחודש יולי פסק בית המשפט לטובת סמסונג בקרב הפטנטים של אפל נגדה וקבע כי לא העתיקה ממנה רעיונות בתחומי העיצוב והטכנולוגיה, החליט היום שופט בית המשפט העליון כי ערעור שהגישה אפל על פסק הדין נדחה וכי החברה תיאלץ להיתנצל בפני יריבתה. 

לקבלת כל העדכונים, הדירוגים והניתוחים – עשו לנו לייק בפייסבוק

בהחלטתו החדשה בחר בית המשפט הבריטי להמשיך את הקו בו התחיל בית המשפט בגרמניה בטענה כי הפיכת פסק הדין על פיו "תבלבל את הצרכנים". על פי קביעת בית המשפט, תחוייב אפל לכתוב התנצלות בפני סמסונג בעמוד הבית של אתר החברה בגודל פונט של לפחות אריאל 14. ההתנצלות תופיע באתר במשך כחודש וכן בפרסומי אפל בעיתונים. 

צילום: רויטרס

בפסיקתו בחודש יולי קבע שופט בית המשפט העליון בבריטניה קולין בירס כי מכשיר הגלקסי של סמסונג "לא מגניב מספיק" בטענה כי אין בו את הפשטות הייחודית של מכשיר האייפון אפל. 

בחברת סמסונג בירכו על החלטת בית המשפט ואמרו: "אנו ממשיכים להאמים שאפל לא הייתה הראשונה להשתמש בעיצוב טאבלט מרובע בעל פינות עגולות וכי ניתן למצוא לכך ראיות בפרויקטים קודמים לאורך ההיסטוריה". עוד הוסיפה סמסונג כי "אם אפל תמשיך בתביעותיה על פטנטים גנריים כאלה מדינות נוספות ברחבי העולם, היא עלולה לסכן את עתיד החדשנות הטכנולוגית".

מחברת אפל סירבו להגיב להחלטת בית המשפט.

 

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן