בית ספר למוזיקה ולרייטינג: הפרק השני זכה ל-38.7% צפייה

בית ספר לרייטינג: גם אחרי רדתה מהמסך של תוכנית הדגל "מאסטר שף", ממשיכה קשת לשמור על נתוני צפייה גבוהים מאוד. התוכנית השנייה בעונתו השנייה של הריאליטי "בית ספר למוסיקה" רשמה רייטינג שיא של 38.7%, הגבוה ביותר מאז עלתה התוכנית לאוויר. ברגע השיא של התוכנית, ביצועו של הילד נדב פרץ, צפו 43.1% – 1.07 מיליון צופים.

המקפצה הטובה הביאה לנתוני צפייה גבוהים גם לתוכנית "אנשים", אשר שודרה מיד אחרי בית הספר והגיעה למקום השלישי בטבלת הצפייה היומית, עם 24.1%, קצת פחות מחדשות ערוץ 2, בהן צפו 25.6%.


צילום: רונן אקרמן, יח"צ

ביקום המקביל לערוץ 2, שידר ערוץ 10 שידור חוזר של "החברים של נאור", שזכה לרייטינג של 8.3%, ותוכנית הבידור "מחוץ לחוק" עם רועי לוי, שיובאה מערוץ קומדי סנטרל של HOT, ורשמה 5.8%. בערוץ 1 רשמה מהדורת מבט 5.6%, ובחצי גמר גביע המדינה בכדורסל בין הפועל ירושלים למכבי חיפה צפו 3.5%.

השבעת הכנסת, כך נראה, עשתה על הצופים הרבה פחות רושם מבית הספר למוסיקה. ככל הנראה תרמה לכך גם השעה המוקדמת יחסית של המשדר. בסך הכל צפו במשדרים בשני הערוצים המרכזיים 10.1% – 6.9% בערוץ 2 ו-2.3% בערוץ 10.

דווקא התוכניות האחרות של ערוץ 10 רשמו רייטינג גבוה יחסית לשעות השידור שלהן: "ערב טוב עם גיא פינס" – 8.4%, "היום שהיה" – 10%, "לילה כלכלי" – 10.5%, "צינור לילה" 7.4%. 

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן