בלחיצת כפתור: אמזון השיקה כפתור פיזי שניתן לשייך לכל פעולה שתרצו

כפתורי ה-Amazon Dash הגיעו לעולם לפני שנה והציגו דרך קלה בצורה אבסורדית להזמין מלאי חדש של חפצים ספציפיים שאזלו בבית. צריכים שקית חדשה של אבקת כביסה? אין בעיה, פשוט שימו את ה-Amazon Dash על מכונת הכביסה ותלחצו עליו בעת הצורך כדי להזמין שק חדש מאמזון. אבל עכשיו, אמזון רוצה שה-Amazon Dash יעשה קצת יותר מזה.

אמזון השיקה גרסה משודרגת של Amazon Dash, שנקראת "כפתור AWS IoT". ה-AWS הוא ראשי תיבות של Amazon's Web Service ו-IoT הוא ראשי תיבות של "אינטרנט של הדברים".


תוכלו לתכנת את הכפתור לקרוא למונית | צילום: אתר החברה

הרעיון הגדול הוא שתוכלו לתכנת את AWS IoT כך שהכפתור יעשה מה שתרצו, אך הוא לא חייב בהכרח לעשות משהו שקשור לשירותים השונים שמציעה אמזון. לדוגמה, תוכלו לתכנת את הכפתור כך שידליק ויכבה את התאורה אם יש לכם בית חכם או לקרוא למונית אל המיקום בו אתם נמצאים באותו רגע בלחיצת כפתור. AWS IoT אמור להספיק ל-1,000 לחיצות, אז הסוללה הבלתי ניתנת להחלפה שלו תיגמר ותצטרכו לקנות כפתור חדש.

קהל היעד העיקרי – מפתחים

AWS IoT אמורה לקרוץ במיוחד לציבור המפתחים כדרך קלה לעבוד עם הפלטפורמה של אמזון. מהלך דומה עשתה אמזון עם העוזרת הוירטואלית שלה, אלכסה, כאשר איפשרה למפתחים חופש פעולה יחסי איתה. אמזון ראתה שהענקת חופש פעולה למפתחים עם אלכסה ומוצרים שונים מסדרת Amazon Echo מובילה לתוצאות חיוביות, אז היא החליטה להמשיך עם מגמה זו גם עם AWS IoT.

אמזון מוכרת את AWS IoT במחיר של 20 דולר ליחידה, קפיצה קלה של 5 דולרים בהשוואה ל-Amazon Dash הרגיל. לפני שאתם ממהרים לשלוף את כרטיס האשראי מהארנק שימו לב – המכירה של AWS IoT הופסקה אחרי יום אחד בלבד. לא ברור האם פשוט נגמר המלאי או שישנה סיבה אחרת לכך שהמכירות הסתיימו תוך זמן כה קצר. כלי תקשורת שונים שביקשו את תגובת אמזון בנושא זה לא זכו לתשובה כלשהי.

לכתבה בגיקטיים

עוד בגיקטיים:

גוגל השיקה מקלדת חדשה ועמוסה בפיצ'רים לאייפון

פטנט חדש של סמסונג מציג את השעון החכם של העתיד

תאורת החירום הזו תעשה לכם חשק להפסקת חשמל

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן