בנק הפועלים השיק מועדון לקוחות חדש: יחזיר עד 10% מסכום הקנייה

בנק הפועלים הודיע היום על הקמת אחד ממועדוני הלקוחות הגדולים בישראל, שייקרא Cash Back. במסגרת המועדון, בו יהיו חברים כל מחזיקי כרטיסי האשראי שהונפקו על ידי הבנק, יקבלו החברים החזר כספי של עד 10% על רכישת מוצרים וכן הנחות ומבצעים.

על פי הבנק, בפועלים Cash Back ישתתפו מאות עסקים, הן רשתות מובילות והן בתי עסק קטנים בכל רחבי הארץ. ההחזרים שיתקבלו מבתי העסק שישתתפו בפועלים Cash Back יוזרמו במזומן לחשבון הבנק של לקוחות פעם בחודש ויפורטו בדוח התנועות בכרטיס האשראי. ההחזרים הכספיים יינתנו לא רק על רכישות בנקודות המכירה אלא גם על רכישות באמצעות האינטרנט בבתי עסק המשתתפים בתוכנית.

כל מחזיקי כרטיסי האשראי של בנק הפועלים מקבוצת ישראכרט (כרטיסי ישראכרט, מאסטרקארד וויזה) ואמריקן אקספרס, יצורפו באופן אוטומטי לפועלים Cash Back, ללא כל צורך ברישום וללא כל תשלום נוסף.

"הופכים את כרטיס האשראי לכלי חסכוני". אלי כהן | צילום: סיון פרג'

הבנק יפרסם את המבצעים באתר האינטרנט שלו, וכן מתכנן להשיק בעתיד אפליקציה סלולרית מבוססת מיקום, שתאפשר ללקוחות לקבל מידע עדכני אודות ההטבות והמבצעים.

מנכ"ל בנק הפועלים ציון קינן אמר כי "המהלך מהווה חלק מהאסטרטגיה של הבנק הממוקדת במתן ערך מוסף לכל לקוחותיו, ותמיכה בהתפתחות הסקטור העסקי בישראל בכלל, ובעסקים קטנים ובינוניים בפרט".

אלי כהן, מנהל מטה שיווק, שירות ואחריות חברתית בבנק הפועלים, אמר: "במהלך של בנק הפועלים יש בשורה כפולה לעולם הצרכנות בישראל: אנו הופכים את כרטיסי האשראי של הבנק לכלי חסכוני בהתנהלות היום-יומית של הלקוחות, ומעניקים לאלפי בתי עסק בישראל, כולל עסקים קטנים, את היכולת לפתח ולהרחיב את פעילותם".

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן