בעל מניות בכור לאי.די.בי: חשפו תוכן הפגישה של דנקנר והמוסדיים

התפתחות בנושא "הפגישה הסודית" שהתקיימה בשבוע שעבר בין נוחי דנקנר, בעל השליטה באי.די.בי לבין המשקיעים המוסדיים המחזיקים באגרות הקונצרן.

בעקבות חשיפת תוכן הפגישה בעיתון "סופהשבוע" פנה עמית גנסין, בעל מניות בכור, בדרישה לקבל מידע נוסף אודות הפגישה, בכל הנוגע לאפשרות שכור תרכוש את השליטה בכלל ביטוח. הפניה לעו"ד שיראל גוטמן מנהלת מחלקת תאגידים ברשות ני"ע נעשתה באמצעות עו"ד יצחק אבירם ושחר בן מאיר.

לקבלת כל העדכונים, הדירוגים והניתוחים – עשו לנו לייק בפייסבוק

אי.די.בי, כך נטען בפניה, הודיעה כי עסקת רכישת כלל ביטוח על ידי כור תטופל באמצעות ועדת דירקטוריון בלתי תלויה, אשר תבחן את ההצעה המתאימה ביותר ושאיתה ינוהל המשא ומתן.


צילום: סיון פרג'

עורכי הדין טוענים בעקבות חשיפת סופהשבוע כי בפגישה עם המוסדיים טען דנקנר כי העסקה תושלם "בדרך זו או אחרת", ולכן מדובר לכאורה בהסתרת מידע ובמעורבות עם פונטציאל לניגוד אינטרסים של בעל השליטה נוחי דנקנר.

עו"ד אבירם טוען כי יש חובה חוקית להביא את המידע שנמסר לידיעת הציבור וכי חובתה של רשות ני"ע להתערב ולהורות לכל החברות לדווח על המידע שנמסר לגופים המוסדיים במהלך הפגישה.

העתק מהמכתב נשלח גם לנוחי דנקנר וכן לעו"ד צבי פישר היועץ המשפטי של כור. ביום חמישי השבוע יפוג תוקפה של האופציה שניתנה למשקיע הארגנטינאי אדוארו אלשטיין להשקעת 75 מיליון דולר בחברת גנדן, בעלת השליטה באי.די.בי.

אסיפת בעלי האג"ח תתכנס כדי להחליט אם לאשר את הארכת תוקף האופציה עד ל-10 באפריל (כפי שסוכם עם אי.די.בי) או לדרוש הזרמה כספית מיידית של 120 מיליון שקל לאי.די.בי.

לאתר דה פוסט

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן