בקשה לייצוגית: "סלקום ופרטנר חייבו לקוחות לפני ניוד"

חברות הסלולר סלקום ופרטנר חייבו לקוחות לפני ניוד, כך עולה מבקשה לתביעה ייצוגית בהיקף של 26 מיליון שקל שהוגשה הבוקר לבית המשפט המחוזי בת"א. התובעים, דימיטרי זלטקין וחברת טלטריקס טוענים כי החברות הפרו את תנאי הרישיון שלהן האוסר עליהן לחייב לקוח עבור שירות שעוד לא ניתן. 

בבקשה שהוגשה באמצעות עו"ד רם גורודיסקי נכתב כי "המערכת ההסכמית בין התובעים לחברות הסלולר אינה מתירה לחייב התובעים לפני אספקת השירותים בפועל ושלא ניתן כלל לעשות בם שימוש, נהפוך הוא, המוסכם בין התובעים לחברות הסלולר הוא כי הן רשאיות לחייב התובעים אך ורק עבור שירותים שסופקו, ושניתן היה לעשות בהם שימוש".

צילום: ארטיום דגל

לטענתם, הפרת ההסכמים על ידי חברות הסלולר "גרמו נזק בגובה החיובים בתקופה שבה עוד לא סופק השירות ושלא אפשר היה כלל לעשות בו שימוש". עוד טוענים התובעים כי "החברות התעשרו ומתעשרות על חשבונם של התובעים ועל חשבונם של לקוחותיהן, כאשר הן גובות מהם תשלומים כראות עיניהן, באופן חד צדדי ולפי רצונן בלבד".

התובעים מבקשים לייצג לקוחות של החברות שחויבו בתשלומים עבור שירותים בטרם נויד מספר הטלפון שלהם אל רשת הרט"ן של הנתבעות, החל מיום 2/12/2007 (יום תחילת ניוד המספרים בין חברות התקשורת) ועד למתן פסק דין סופי בתובענה. לפי הערכת התובעים, יכול המספר המשוער של חברי הקבוצה זו להגיע כדי מאות אלפים. 

 

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן