ברגע האחרון: סמסונג תגיש בקשה דחופה לעצור את מכירת האייפון 5

אחרי שהפסידה לאפל במשפט הפטנטים הגדול בעולם, סמסונג משיבה מלחמה. אחרי שאפל תשיק מחר את מכשיר האייפון 5 שלה, תגיש החברה הקוריאנית תביעה בגין הפרת פטנט בנוגע לטכנולוגיית ההתקשרות LTE 4G. 

על פי דיווח בקוריאה טיימס, מקורות בכירים בשוק אומרים כי סמסונג החליטה לנקוט בצעדים משפטיים דחופים נגד אפל, כאשר המטרה העיקרית שלה היא איסור על מכירת האייפון 5 בשווקים המובילים של אפל, ארה"ב ואירופה. 

הדיווח על תביעתה הצפויה של סמסונג מגיע לאחר שחברת אפל הודיעה כי סיכמה עם מפעילת סלולר מקומית בקוריאה הדרומית על הפצת האייפון 5 המכיל את טכנולוגיית ה-LTE למשווקים מקומיים. 

צילום: רויטרס

על פי ההערכות בענף, תביעתה של סמסונג מסכנת את מכירות האייפון 5 משום שבניגוד לטענת החברה האמריקאית כי על פי תקנות FREDN טכנולוגיוצ דור 3 הן סטנדרטיות ולכן השימוש בהן לא נחשב להפרת פטנט, במקרה של טכנולוגיות דור 4 מדובר בפטנטים חדישים ובעלי ערך רב, כך לטענת מקור בכיר בענף. 

בחודש שעבר הכריע בית משפט בארה"ב וקבע כי חברת סמסונג הפרה פטנטים של אפל וגזר עליה לשלם לה מיליארד דולר. בעקבות הזכייה במשפט הגישה אפל בקשה לאסור את מכירתם של שמונה מכשירי סמארטפון של סמסונג בארה"ב. 

 

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן