בריינסווי במו"מ להפצת מוצריה בארה"ב; המניה זינקה ב-7%

הטיפול החדשני של בריינסווי בדרך לארה"ב, כך מדווח מנכ"ל החברה עוזי סופר. בראיון לסוכנות הידיעות בלומברג אמר סופר כי החברה נמצאת כעת במגעים מתקדמים עם חברת תרופות אמריקאית גדולה להפצת מכשיר ה-Deep Tms בקרב חולי דיכאון. מניית החברה זינקה היום ב-7%.

לדברי סופר בריינסווי צפויה להגיע ברבעון הקרוב להסכם עם חברה רפואית בארה"ב, עסקה שעשויה להוות תוספת משמעותית להכנסות החברה. אולם המנכ"ל סירב לחשוף את שמות החברות עימן מתנהלות השיחות בנושא. 

בנוסף אמר סופר כי השלב הבא עבור החברה יהיה הנפקתה בוול סטריט. "אנו מעוניינים להיות בנאסד"ק משום שברצוננו להעניק לחברה את הערכת השווי האמיתית שלה".

עוזי סופר, מנכ"ל בריינסווי | צילום: יח"צ

הטיפול הבלתי פולשני שפיתחה החברה מתמקד בקסדה אשר שולחת אותות מגנטיים למוח. מכשירי ה-TMS הסטנדרטיים מוגבלים לעומק של 1.5 ס"מ, והמערכת שפיתחה בריינסווי מסוגלת להתגבר על הפער הזה, ולטפל באזורים שעד כה לא ניתן היה לטפל בהם. על פי החברה, הטיפול לא יוצר תופעות לוואי משמעותיות, ואין צורך בהרדמה או באשפוז.

בחברה הדגישו כי אינדיקציית השימוש, כפי שהוגדרה על ידי ה-FDA, הינה רחבה באופן כללי, וכן ביחס לאינדיקציה שניתנה ביחס למכשיר TMS של המתחרה בחברה. בחברה אמרו כי "קבלת אישור FDA לשימוש במכשיר החברה בארה"ב באינדיקציית שימוש כה רחבה עשויה להוות אבן דרך מרכזית בשינוי יסודי באופן הטיפול בחולי דיכאון באופן כללי".

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן