בשיא שלה: המסחר בבורסה ננעל בעליות שערים

לאחר עליות השערים החדות שרשמו אתמול ושבירת שיא חדש של מדד ת"א 25, התנהלה הבורסה בתל אביב גם היום במגמה חיובית, כאשר ברקע המסחר נעילה חיובית אמש בוול סטריט ופקיעת האופציות על מדד המעו"ף לחודש נובמבר. היום לא יתקיים מסחר בבורסה ביו יורק לרגל חג ההודיה.

מדד ת"א 25 עלה ב-0.5%, מדד ת"א 100 הוסיף לערכו 0.6% ומדד הבנקים התחזק ב-0.3%. מדד התקשורת טיפס ב-1.7%, מדד הנדל"ן התחזק ב-0.2% ומדד הנפט והגז הוסיף 1.3% לערכו.

מניית מגדל שזינקה אתמול ב-6.7% לאחר פרסום הדוחות והודעתו של שלמה אליהו כי יעלה את שכר המינימום בחברה ב-1,000 שקלים, הוסיפה 0.7% לערכה.
טבע שהודיע אתמול על מינויו של פרופסור יצחק פטרבורג למחליפו של פיליפ פרוסט כיו"ר הדירקטוריון, ירדה במהלך היום, אך לקראת סיום יום המסחר התייצבה והוסיפה לערכה 0.7%.


הבורסה בתל אביב

הדולר ממשיך לטפס מול השקל והגיע אתמול לרמת שיא של 3.88 – הרמה הגבוהה ביותר של שער החליפין מאז נובמבר 2012. במחלקת המחקר של FXCM ישראל אומרים הבוקר כי "הסנטימנט כלפי השקל והכלכלה הישראלית כל כך ירוד בימים אלה, שגם כאשר ישנן סיבות גלובליות למכור את הדולר, אין אף אחד שיהיה מוכן לקנות את השקל, ועל כן איננו רואים שום תיקון, אפילו קצר טווח".

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן