גוגל מעניקה הצצה למאורה של איש העטלף

שיתוף פעולה מגניב במיוחד בין גוגל לאולפני Warner Bros יאפשר לכם לקבל הצצה מבפנים לתוך ביתו של ברוס וויין (AKA באטמן), ואפילו למאורה הסודית שלו, ה-Batcave. במבט ראשוני הבית של ווין נראה די שגרתי, (מפונפן אמנם, אך שגרתי), אבל מספר לחיצות מפרידות ביניכם לבין מתחם נסתר הכולל לא מעט כלי נשק ומעבדה מתמקדמת במיוחד בה בסופו של דבר כל הקסם מתרחש.

העתק מדויק של "המציאות"

במבט ראשוני הבית של ברוס וויין לא נראה מחשיד יתר על המידה, וההוכחה היחידה שאכן מדובר בבאטמן היא הודות לרכב הבטמוביל שמחנה ליד הבית, אם כי די קשה להבחין בו שכן כמובן שהוא לא מוצג לראווה אלא מוסתר תחת כיסוי שחור. אחרי סיבוב קצר בבית עצמו, בו לא ניתן לשוטט יותר מידי אלא רק להסתובב ב-360 מעלות, תובלו לחלק הנסתר והמעניין באמת של הבית, מערת העטלף. אלו מכם שצפו כבר בסרט ייהנו במיוחד, שכן מדובר בהעתק מדויק של הסט. בקומה הראשונה של המחבוא ניתן להבחין ברכב המפורסם שניתן לבחון משלל זוויות לצד מעבדה שנראית מרשימה, לפחות עד שעולים לקומה השנייה.

העתק מדויק של הסט | צילום: צילום מסך, Bruce Wayne's Residence

אז נכון שהביקורות על הסרט די פושרות במקרה הטוב, אבל אין ספק שמדובר במהלך שיווקי מגניב ביותר שגורם לכל אחד, גם למי שלא צפה בסרט, לחוות את העולם הבדיוני של גיבור העל בצורה מוחשית יותר. כמובן שאם ברשותכם משקפי מציאות מדומה או קארדבורד של גוגל, אתם יכולים לחוות את הסיור בצורה מגניבה אף יותר.

אנחנו לא רוצים לגלות לכם את כל ההפתעות שנתקלנו בהן בדרך כדי לא להרוס לכם את החוויה, אבל בואו נגיד שניתן למצוא במערה גם ׳מזכרות׳ מעימותיו של בטמן לאורך השנים. אתם מוזמנים לצאת לסיור ולהגיע לפינות האפלות והמוסתרות ביותר בביתו של באטמן, ולהתרשם מצי כלי הנשק הבהחלט מכובד ומרשים שלו. תהנו.

לכתבה בגיקטיים

עוד בגיקיטיים:

משרד התקשורת מציג: החברות שזכו להכי הרבה תלונות השנה

יזמים ערבים ישראלים ובוגרי 8200 בתוכנית ייחודית שתפתח בנצרת

דיווח: אפל צפויה לרענון משמעותי בליין האייפון רק ב-2017

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן