גוגל משיקה סייע אישי שיתחרה בסירי של אפל

הכירו את ה"גוגל נאו" ("גוגל עכשיו"), פיצ'ר חדש מתוצרת גוגל המצטרף למהדורת הג'לי בין של מערכת אנדרואיד, אשר הושקה אתמול במקביל לטאבלט החדש של החברה: זהו סייע חכם המנתח את היסטוריית החיפוש של משתמשי גוגל, היסטוריית המיקום שלהם, לוח השנה ונתונים אחרים, בכדי לייצר המלצות אישיות. "עכשיו גוגל מביאה אליך רק את המידע הנכון שאתה מעוניין בו ברגע נתון. הכל קורה אוטומטית", התבטא נציג החברה בהדגמת המוצר.

נקסוס 7, הטאבלט החדש של גוגל עם הג'לי בין | רויטרס

רעיון ה"עוזר האישי" מפותח גם על ידי אחרים, דוגמת סירי של אפל וה"Y-קומבינייטור" של הסטרט-אפ 'קיו'. השירות יכול להעביר הוראות נהיגה על סמך המסלול הרגיל של המשתמש בדרכו לעבודתו; גוגל נאו מכיר את המסלול הרגיל שלך וממליץ על מסלול חלופי כשיש עומסי תנועה. נשמע קצת כמו "ווייז", לא?

גם עם תחבורה ציבורית גוגל נאו מסייע למשתמשים: ינחה אותך מתי לצאת כדי להגיע לאוטובוס בזמן כך שלא תאחר לפגישה, וגם יתזכר אותך מתי עליך לעזוב אותה. לגבי מסעדות, גוגל נאו יוכל להגיד לך אילו מסעדות נמצאות על ידך, וגם במה הן ידועות או מתמחות (בשילוב שירותי זאגאט המוטמעים בו). אם אתה מצוי באיזור בו אינך נוהג לברק בקביעות, גוגל נאו יציג בפניך הצעות. לגבי טיסות, גוגל נאו יכול להגיד לך כשטיסה מעוכבת או נדחית.                                                                     אריזת ג'לי בין, המהדורה החדשה של אנדרואיד, אתמול בהשקה | צילום: רויטרס

גם "גוגל קארדס" מוטמעת פנימה, כך שהמשתמש יכול לקבל מידע על מגוון נושאים, כמו תוצאת המשחק האחרונה של הקבוצה האהובה עליו וכו'. גוגל בונה על מיזוג של מגוון השירותים שהיא כבר מספקת לאנשים: לוח שנה, מיקום, חיפוש – כדי לסייע במטלות היומיום.

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן