גוגל עכשיו: החבר הכי טוב או האח הגדול החדש?

המערכת החדשה של גוגל, Google Now, שזכתה לתואר "החדשנות של השנה" יוצאת מהאנדרואיד: גוגל משיקה את השירות שלה לכרום, תוך כדי שהיא תנצל את מערכת ההתראות המובנית בדפדפן.

במהלך השבת, מהנדסי הכרום הפכו את היישום לקוד פתוח עבור דפדפן הגוגל לאחר שעד כה היה זמין רק למערכות האנדרואיד. כעת הדפדפן בעזרת "גוגל עכשיו" יציע למשתמשים מידע על תנועה בכבישים הרלוונטים, תוצאות משחקי ספורט ומזג האוויר.

בניגוד למנוע החיפוש המסורתי והמוכר של גוגל שמחזיר מידע בתגובה לשאילתות חיפוש, גוגל כעת תלמד את המשתמש על סמך ניתוח השאילתות, יחד עם נתונים עליך מאוחסנים בשירותי Google ובטלפון.  

במכשירי אנדרואיד, גוגל מציגה את המידע הזה בצורה של כרטיסים. לדוגמה, אם השתמש הגיע לשדה התעופה ויש לו טיסה המתוכננת, "גוגל עכשיו" תקפיץ את הדוא"ל הכולל את כרטיס הטיסה ששלחה סוכנות הטיסות. היישום יציג את זה עבור המשתמש בטלפון יחד עם מזג אוויר ביעד, שער חליפין, אתרים חשובים ופריטי מידע מעניינים.

"אם אתם מודאגים לגבי כך שעתה גוגל תדע יותר מדי עליכם, כשבמטה קסם מופיעים כרטיסי מידע המבוססים על ההיסטוריית חיפוש  והיסטוריית המיקומים היא כנראה תמשיך לעורר בכם פחדים", כותב דיטר בון. "מצד השני, אם אתם אוהבים להתמצא יחד עם מערכות מידע  – המערכת תהיה החברה הטובה שלכם."

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן