גולן טלקום: העלאת המע"מ לא תשפיע על מחירי החבילות

בגולן טלקום מבטיחים: העלאת המע"מ לא תייקר את מחיאי חבילות הסלולר. הבוקר הודיעה החברה כי למרות העלאת המע"מ ב-1% הלילה מחירי חבילות השירות שהיא מציעה ישארו כפי שהן. "גולן טלקום פועלת ותמשיך לפעול על מנת להעניק ללקוחותיה את השרות, המוצר והמחיר המשתלם בשוק הסלולר ותמשיך לתמוך בציבור הצרכנים הישראלי בעת גזירות כלכליות לא קלות המשפיעות על כל בית ובית בישראל".

לקבלת כל העדכונים, הדירוגים והניתוחים – עשו לנו לייק בפייסבוק

בגולן טלקום מסבירים כי זו הפעם השנייה בתוך תשעה חודשים שהחברה סופגת התייקרות העלויות השירות ושומרת על מחירי החבילות המקוריים שלה. החבילות של גולן כוללת: חבילת הכל כלול ב-99 שקלים לחודש, חבילת חבילת יום הולדת כוללת שיחות והודעות טקסט ללא הגבלה ב- 50 שקלים בלבד וכן חבילת הצטרפות של חודשיים חינם למתניידים ומצטרפים חדשים.

מיכאל גולן | צילום: חן חממה

לאחרונה הודיע מנכ"ל החברה מיכאל גולן כי לחברה יש למעלה מ-260 אלף לקוחות. לרגל ציון שנה לכניסת החברה לשוק הסלולר בישראל, אמר גולן: השלמנו שני שליש מהיעד לקבלת הערבות ממשרד התקשורת. כל שתי דקות מצטרף לקוחו חדש לחברה".

גולן שב והכחיש את הטענות על תקלות ושירות לקוחות לקוי בחברה. לדבריו, "התלונות היו רק בחודש הראשון של הפעילות שלנו. במציאות המודל שלנו עובד ונמשיך לפעול פה לעולם ועד".

גולן לא ויתר ושלח עקיצה לעבר המתחרות בשק הסלולר. "מעניין לראות שהחברות הותיקות כל הזמן טוענות שגולן טלקום בלחץ ושיש לנו בעיות אבל משום מה הן מנסות לעשות בדיוק מה שאנחנו עושים".

 

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן