גולן טלקום מכוון לשוק הטלוויזיה? "טריפל בצרפת עולה 150 שקל"

שנה לאחר שנכנס בסערה ושבר את שוק הסלולר מכריז מיכאל גולן כי "המהפכה נמצאת רק באמצע הדרך". בראיון לגלי צה"ל אמר הבוקר הבעלים והמנכ"ל של חברת גולן טלקום כי לחברה כיום יש 260 אלף לקוחות. "השלמנו שני שליש מהיעד לקבלת הערבות ממשרד התקשורת. כל שתי דקות מצטרף לקוחו חדש לחברה". 

גולן שב והכחיש את הטענות על תקלות ושירות לקוחות לקוי בחברה. לדבריו, "התלונות היו רק בחודש הראשון של הפעילות שלנו. במציאות המודל שלנו עובד ונמשיך לפעול פה לעולם ועד". 

גולן לא ויתר ושלח עקיצה לעבר המתחרות בשק הסלולר. "מעניין לראות שהחברות הותיקות כל הזמן טוענות שגולן טלקום בלחץ ושיש לנו בעיות אבל משום מה הן מנסות לעשות בדיוק מה שאנחנו עושים". 


מיכאל גולן | צילום: חן חממה

בנוסף, גולן רמז כי החברה עלולה להיכנס לתחומים נוספים בשוק התקשורת. לדבריו, התחום הבא בו דרושה מהפכת מחירים הוא הטלויזיה. "באנגליה, צרפת וגרמניה אנשים מקבלים את שידורי הטלויזיה בחינם ופה משלמים 250-300 שקל בחודש. חבילת הטריפל בצרפת עולה 30 יורו – 150 שקל". 

עוד הוסיף גולן כי התחרות בשוק הסלולר עוד לא הגיעה לסיומה. "60% מהישראלים עדיין לא עשו דבר, לא הצטרפו לחברות החדשות ואפילו לא נכנסו למשא ומתן עם החברות הותיקות על הוזלת מחירי השירות שלהן. יש עוד הרבה עבודה".

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן