ג'ון גליאנו התלבש כמו חסיד – והכעיס את הקהילה היהודית

מעצב האופנה הנודע, ג'ון גליאנו, שוב מסתבך. המעצב השנוי במחלוקת, שגרם בעבר לשערורייה עם הצהרות כמו "היטלר הוא הגיבור שלי", צולם בתערוכת אופנה בניו יורק כשהוא לבוש כמו יהודי חסידי.

התלבושת, שכללה מעיל שחור ארוך, כובע שחור ואפילו צמות מסולסלות, עוררה זעם בקהילה היהודית בתפוח הגדול, שם טענו כי גליאנו לעג ללבוש החסידי ולפאות המזוהות עם היהודים המסורתיים. יצחק אברהם, תושב ברוקלין, אמר: "הוא מנסה לבייש אנשים בקהילה היהודית ומרוויח כסף על בגדים בזמן שהוא מתלבש כמו אנשים שהוא מעליב".

לקבלת כל העדכונים, הדירוגים והניתוחים – עשו לנו לייק בפייסבוק

גליאנו פוטר בעבר מרשת האופנה המצליחה Dior לאחר שסיפר על אהבתו לאדולף היטלר. מאז אף נודה המעצב מעולם האופנה, עד אשר חברו אוסקר דה לה רנטה לקח אותו לעבוד אצלו בסטודיו.

עוד שערורייה מבית היוצר של המעצב השנוי במחלוקת. גליאנו | צילום: רויטרס

ליז רוזנברג, הדוברת של גליאנו, הגנה על הלקוח שלה ואמרה: "כפי שכולם יודעים, ג'ון אוהב כובעים גדולים ומעילים ארוכים מזה שנים רבות. אכן יש לו שיער מתולתל וארוך, ואני יכולה להבין אנשים שמפרשים באופן מוטעה את המראה שלו בתצוגת האופנה".

"אבל", המשיכה רוזנברג, "אני יכולה להבטיח שלג'ון לא הייתה שום כוונה להתלבש בצורה חסידית, לבטא בצורה מסוימת את הקהילה החסידית או לפגוע בתרבות היהודית. הדבר האחרון שג'ון רוצה לעשות זה לפגוע בקהילה היהודית".

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן