גיוון מפסיקה המגעים למכירתה; דסק"ש מעמידה השליטה למכירה

גיוון אימג'ינג הודיעה היום כי היא מפסיקה את המגעים למכירתה או למיזוגה. זאת כחלק מהערכת אפשרויות אסטרטגיות על מנת למקסם את הצמיחה ולהגדיל את הערך לבעלי המניות.

"לאחר חקירה יסודית, הגיע הועד הפועל של הדירקטוריון שמונה כדי לפקח על התהליך פה אחד למסקנה כי המשך ביצועה של התכנית התפעולית בתוספת רכישות ובריתות נוספות, יספקו את ההזדמנות הטובה ביותר בשלב זה כדי להגדיל את הערך עבור כל בעלי המניות של החברה", נאמר בהודעה שהוציא ההחברה.

לקבלת כל העדכונים, הדירוגים והניתוחים – עשו לנו לייק בפייסבוק

בנוסף, חברת השקעות דיסקונט בע"מ הודיעה ​​לחברה כי בכוונתה לבקש ולשקול מכירה של 45.5% מהון המניות המונפקות של החברה שבבעלותה, במישרין או בעקיפין, במקשה אחת. מדסק"ש נמסר היא היא מתכוננת לפעול לאיתור ולבחינת אפשרויות למכירת גרעין השליטה בגיוון בדרך של מכירת חבילה של מלוא אחזקתה, במישרין ובאמצעות אלרון, סה"כ כ-46%, בגיוון. 

גיוון מוחזקת על ידי דסק"ש בשיעור של כ-15%, וכן מוחזקת על ידי אלרון בשיעור של כ-31% אלרון הינה חברה בת של דסק"ש המוחזקת על ידיה בשיעור של כ-50.3%. דסק"ש הינה חברה בת של אי.די.בי פתוח, המוחזקת על ידה בשיעור של כ-73.9%.

נחום (חומי) שמיר, מנכ"ל גיוון אימג'ינג | צילום: יח"צ

גיוון אימג'ינג היא חברה ישראלית העוסקת בפיתוח, ייצור ושיווק אמצעי בדיקה ויזואלית של מערכת העיכול האנושית. הטכנולוגיה של החברה מבוססת על מצלמות זעירות הממוקמות בקפסולות הניתנות לבליעה, ליצירת אנדוסקופיה באמצעות גלולה. הגלולות של גיוון נמכרות תחת השם PillCam.

לגיוון גלולות לדימות של הושט, המעי הדק והמעי הגס. בנוסף, פיתחה החברה גלולת RF הבודקת שאין חסימות במעיים העשויות לגרום לגלולת הדימות להיתקע. משרדי החברה ומפעל הייצור שלה נמצאים ביקנעם עילית. בנוסף, קיים מפעל ייצור קטן לגיבוי באירופה ומשרדי מכירות באירופה, יפן וארצות הברית.

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן