ג'ינס מתרחבים: ורסאצ'ה מחפשים משקיעים למימון הפעילות בשוק הבינלאומי

בית האופנה האיטלקי, ורסצ'ה, הודיע בסוף השבוע האחרון על תחילת חיפוש אחר השקעות חיצוניות. מותג האופנה היוקרתי, המנוהל על ידי בני משפחת ורסאצ'ה, מתכוון לגייס הון ממשקיעים פונציאלים על מנת להרחיב את פעילותו בשוק הבינלאומי. לדברי מנכ"ל החברה, גיאן ג'יאנקומו פראריס, המשפחה עדיין מעוניינת לשמור על השליטה בעסק וטרם קיבלה החלטה סופית בנוגע לדרך הפעולה בתחום הפיננסי. 
ורסאצ'ה מצטרפים לרשימה מכובדת של בתי אופנה המנוהלים על ידי משפחות, כמו פראדה, סלבטורה פרגאמו וברונלו קוצ'ינלי, אשר במטרה להשיג חוסן כלכלי נעזרו במשקיעים חיצוניים. על פי דיווח שפורסם בשבועון האיטלקי "איל מונדו", ורסאצ'ה פנו לבנק ההשקעות, גולדמן זאקס, בחיפוש אחר הפתרון הכלכלי המתאים ביותר לצרכי המשפחה. 
בית ורסאצ'ה נמצא כעת בשליטתה של דונטלה ורסאצ'ה, אחותו של המייסד המנוח, ג'יאני ורסאצ'ה, אשר מכהנת גם בתפקיד המעצבת הראשית של המותג, יחד עם אחיה, סנטו וביתה, אלגרה, שמחזיקה ב-50% ממניות החברה.  דונטלה ורסאצ'ה | צילום: רויטרס
השנה חזר בית האופנה לדווח על רווחים, לראשונה מאז 2009, זאת במסגרת תפנית ניהולית שהביאה למספר החלטות שמטרתן הגדלת נתח השוק הבינלאומי שלו, ביניהם שיתוף פעולה עם המותג השוודי H&M. עם זאת, גם היום, ורסאצ'ה שומר על מעמדו כאחד ממותגי אופנת העילית המובילים בעולם.


הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן