דה וויס פתחה עונה עם 35.5% רייטינג – ירידה ביחס לשנה שעברה

ריאליטי השירה "דה ווייס" פתח אתמול עונה שנייה עם סיפורים מרגשים, שופטים חדשים, ונתוני צפייה טובים. התוכנית של הזכיינית רשת רשמה 35.5% צפייה, נתון גבוה, אולם מדובר בירידה ביחס לפתיחת העונה הראשונה של התוכנית, שרשמה אז 38.9%.

מקפצת הרייטינג של דה ווייס הועילה גם לתוכנית "מצב האומה" ששודרה אחריה, ורשמה 25.5% רייטינג. מהדורת חדשות 2, אשר נהנית מימי צפייה חזקים באחרונה (ומשודרת לפני תוכניות הדגל של רשת וקשת), רשמה גם היא נתוני צפייה הגבוהים מ-20% (20.1%).

לקבלת כל העדכונים, הדירוגים והניתוחים – עשו לנו לייק בפייסבוק

בניגוד לערוץ 2, ממשיך ערוץ 10 להציג ערבי שידור חלשים מאוד בנתוני הצפייה. הערוץ רשם אתמול ערב נוסף שבו אף תוכנית לא הצליחה לעבור את רף 10% הצפייה. התוכנית "פנים אמיתיות" על "המרגל ר'" מהק.ג.ב הייתה הנצפית ביותר בערוץ, עם נתונים של 9.2% בלבד. מהדורת חדשות 10 ששודרה לפני רשמה 8.4% צפייה. מדהים לציין שמהדורת "שש עם" של ערוץ 2 הגיעה בעצמה לרייטינג גבוה יותר מהמשדר הנצפה ביותר בערוץ 10 בערב השידור של אתמול.

דה ווייס | צילום: ינאי יחיאל

רצועת הלילה של הערוץ ממשיכה לנוע סביב ה-6% צפייה: מהדורת הלילה של גיא פינס רשמה 5.5% (7% לתוכנית המוקדמת יותר), 6.1% צפו בתוכנית לילה כלכלי, ו-3.8% בצינור לילה.

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן