דוח המשאבים ב"כריש" הוסיף להונו של תשובה 184 מ' שקל

דוח המשאבים המפתיע של מאגר "כריש" הגדיל את הונו של יצחק תשובה ב-184 מיליון שקל היום, כך עולה ממדד הטייקונים היומי של פורבס ישראל. מניית חברת דלק ששליטתו של תשובה התחזקה ביום ב-2.8% לאחר שפורסם כי במאגר קיימת כמות אדירה של קונדנסט – חומר גלם להפקת דלקים. 

על פי הדוח, כמות הקונדנסט שנמצאה בקידוח כמעט ושווה להיקף חביות הקונדנסט במאגר "תמר" (כ-13 מיליון חביות) – זאת כאשר מאגר תמר גדול פי חמישה מ"כריש". ב"תמר","לווייתן" ו"כריש" ישנם על פי דוחות הרזרבות בסך הכל כ-60 מיליון חביות קונדנסט.

ערכת המשאבים של חברת NSAI שפירסמו היום השותפות במאגר "כריש", דלק קידוחים ואבנר חיפושי נפט, באומדן המשאבים הטוב ביותר נמצאו משאבים מותנים בהיקף של TCF 1.3 של גז טבעי. בנוסף, מכיל המאגר בהסתברות גבוהה עוד TCF 0.5 (משאבים מנובאים, פרוספקטיביים) של גז טבעי – ובסה"כ TCF 1.8. 

רוצים להישאר מעודכנים בכל החדשות והדירוגים? הירשמו לניוזלטר של פורבס ישראל, הורידו את האפליקציה, עשו לנו לייק בפייסבוק או עקבו אחרינו בטוויטר.

עוד ברשימת המנצחים היומית: דוד עזריאלי שהרוויח 111 מיליון שקל לאחר שמניית קבוצת הנדל"ן עלתה ב-1.2% ועידן עופר שהוסיף להונו 106 מיליון שקל בעקבות עלייה של 1.3% במניית החברה לישראל. 

תשובה | צילום: מגלן

בראש רשימת הלוזרים היומית עומדת שרי אריסון שאיבדה היום 50 מיליון שקל בעקבות ירידה של 1% במניית בנק הפועלים . היום פורסם כי דיווח לבורסה של המשקיף מטעם בית המשפט שמונה לחברת אי.די.בי אחזקות, המראה כי בנק הפועלים מקזז בחוב של החברה הנמצאת בחדלות פרעון. פני מספר ימים הודיע בנק הפועלים כי ביצע קיזוז באופן חד צדדי מכספים אשר עמדו בפקדון ברשות הבנק. הבנק מצדו טוען כי בהיעדר כל צו להקפאת הליכים הוא זכאי לפעול לצמצום החוב של חברת אחזקות כלפיו.

מפסידים נוספים היום: רמי לוי שאיבד 25 מיליון שקל לאחר שמניית חברת הקמעונאות שבשליטתו נחלשה ב-2% וצדיק בינו בעל השליטה בפז נפט שהפסיד 8 מיליון שקל היום לאחר שמניית החברה ירדה ב-0.3%. 

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן