דורון עופר מערער על פסק הדין המעניק את השליטה בעופר השקעות לאחותו ליאורה

לפני פחות מחודש ניתנה החלטתו של בית המשפט לענייני משפחה בתל אביב בעניין צוואתו של המיליארדר יולי עופר, ואופן חלוקת רכושו בין שני ילדיו, ליאורה ודורון.

ביהמ"ש אישר את צוואתו האחרונה של האב, שעל פיה ליאורה עופר תקבל את כל מניות אביה בחברת עופר השקעות, כ-36% שיתווספו ל-15% בהם כבר החזיקה. דורון עופר, שמחזיק בכ-15% בלבד, אותם קיבל מאביהם במהלך חייו, טען כי הופעלו על אביו "לחצים פסולים" במטרה שישנה את צוואתו המקורית, ועל כן יש לאשר אתה צוואה הקודמת.

לאחר פרסום הצוואה, פנה דורון עופר לבית המשפט וטען כי אין להכיר בצוואה זו, שכן, לטענתו, היא נכתבה תחת השפעה "בלתי הוגנת", ויש להכיר במקומה בצוואה הקודמת – אשר מחלקת את המניות הנותרות באופן שווה בין שני הילדים.

אולם, על פי קביעת בית המשפט מחלותיו של המנוח בסמוך למועד חתימתו על הצוואת האחרונה, לא פגמו בכושרו המנטאלי, והיה ביכולתו לקבוע למי מבין שני ילדיו ברצונו להעביר את מניותיו. ביהמ"ש אישר את הצוואה ב-2008, ובכך קבע כי ליאורה עופר תחזיק ב-51% מהמניות של עופר השקעות, בעוד האח דורון יחזיק ב-15% בלבד, על פי הוראות הצוואה האחרונה. בכך, השווה נכסיהם של האחים, שמוערכים, על פי בדיקת פורבס, בכ-2.5 מיליארד דולר כל אחד.

לא מתכוון לותר. דורון עופר | צילום: משה שי פלאש 90

חוזרים לביהמ"ש

אולם, דורון עופר לא מתכוון לוותר, והגיש בימים האחרונים ערעור על החלטת ביהמ"ש לענייני משפחה, לבית המשפט המחוזי בת"א, שוב, הוא מקווה, יהפכו את ההחלטה.

לא נמסרה תגובת האחים.

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן