דיווחים: אמאזון תשיק קינדל פייר 7 ב-99 דולר כבר ב-2013

האם טאבלט הדגל הבא של אמאזון יירד אף מתחת למחסום ה-100 דולרים? כל הסימנים מראים שהתחרות בשוק הטאבלטים תסחוף את מחירי מחשבי הלוח הבאים אל גבול מחיר העלות שלהם. על פי דיווח חדש שעלה ב-TechCrunch, מכשירי ה-Kindle Fire של אמאזון, אשר יתומחרו ב-99 דולרים בלבד, נמצאים כעת בפס ייצור ומוכנים להשקה קרובה, כאשר הרוכשים הראשונים יזכו לקבל את הטאבלט עוד בשנה הנוכחית.

על פי הדיווחים, הטאבלט החדש בעל המחיר הנמוך יציג מסך בגודל 7 אינץ' ברזולוציה של 1280×800, בדומה למכשיר ה-Kindle Fire 7 HD מבית אמאזון ומכשיר נקסוס 7 המיוצר על ידי גוגל ואסוס. הדו"ח החדש מגיע, לאחר שאמאזון הכריזה מוקדם יותר החודש על מחירים מעודכנים לטאבלטי ה-Kindle Fire 8.9 HD שלה.

צילום: רויטרס

כיום, משתמשים יכולים לרכוש מכשיר Kindle Fire עבור 159 דולרים בלבד, כך שמחיר של 99 דולרים אינו רחוק מהמציאות כפי שזה נשמע. אמנם, אף אחת מהחברות הגדולות לא החליטה לעשות את הצעד של השקת טאבלט דגל עבור 99 דולרים בלבד, כך שאמאזון יכולה להיות הראשונה להכות שוב בשוק, כפי שעשתה עם השקת מכשיר ה-Kindle Fire. עם זאת, קשה יהיה לראות כיצד החברות יסכימו למכור חומרה מתקדמת במחיר כל כך נמוך.

ואמנם, זוהי לא הפעם הראשונה בה מדווח על כוונה של יצרנית טאבלטים מובילה להשיק מכשיר חדש בעלות פחותה מ-100 דולרים. לקראת סוף 2012, דווח כי גוגל עשויה להשיק טאבלט נקסוס חדש עם מעבד בעל ליבה אחת ב-99 דולרים שנועד לייצר נגישות גבוהה יותר לשוק מחשבי הלוח. אם פעם מחשבי טאבלט בעלות נמוכה היו מנת חלקן של יצרניות המותגים הגנריים הסיניות, אשר כללו רכיבים ומפרט טכני לא רע אך אמינות נמוכה מאוד, כעת נראה שירידת מחירי הטאבלטים בתקופה האחרונה תמשיך גם במהלך שנת 2013 וסביר להניח שגוגל ואמאזון ילכו ראש בראש גם בקרב הזה.

כזכור, אמאזון הייתה הראשונה שהביאה את המהפיכה במחירי הטאבלטים והשיקה את מכשיר הקינדל Fire הראשון שלה בספטמבר 2011 תמורת 199 דולרים בלבד. לאחר מכן, גוגל ואפל ראו את מכירותיה של אמזון נוסקות לגבהים חדשים והחליטו ליישר איתה קו גם כן עם השקת מכשיר הנקסוס 7 והאייפד מיני (באופן יחסי). כעת, ניתן רק לראות כיצד אבולוציית המחירים תימשך, אם כי קשה לראות את הרווחיות בטווח מחירים כזה. השאלה הגדולה היא כיצד אפל מתכוננת לירידה הצפויה.

לידיעה המקורית

לכתבות נוספות מניוז גיק:

יומיים אחרי עדכון iOS: מסך הנעילה נפרץ שוב

רשמי: גוגל השיקה את Keep, תתחרה ב-Evernote

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן