דיווח: אחרי פייסבוק – גם גוגל במגעים לרכישת Waze

אפליקציית הניווט הישראלית Waze כבר עלתה על הרדאר של כמה חברות ענק, ולפני כחודש דווח כי החברה נמצאת במגעים למכירתה לפייסבוק תמורת מיליארד דולר. היום מדווחת סוכנות הידיעות בלומברג כי גם גוגל מתעניינת ברכישת החברה, אשר מבקשת יותר ממיליארד דולר.

בלומברג מציינת כי הצעתה של גוגל עשויה להתחיל מלחמת התמחרות בינה לבין פייסבוק, אך גם כי וויז עשויה להישאר חברה עצמאית, ולצאת לסבב גיוס נוסף.

לקבלת כל העדכונים, הדירוגים והניתוחים – עשו לנו לייק בפייסבוק

מוקדם יותר החודש דווח כי פייסבוק קיימה מגעים לרכישת וויז תמורת יותר ממיליארד דולר. על פי הדיווח, גוגל וחברות טכנולוגיה נוספות פנו לוויז בנוגע לעסקה מאז פורסמו המגעים עם פייסבוק. בבלומברג מציינים כי אף אחד מהמגעים הללו לא קרוב לסיום וכי השיחות עלולות להיגמר בלא כלום.

צילום: רויטרס

ראוי לציין כי בחודשים האחרונים נפוצו מספר דיווחים על מגעים למכירת אפליקציית הניווט החברתית לחברות ענק שונות, אך נכון לעכשיו אף אחד מהם, כאמור, לא הבשיל לעסקה. עוד לפני הפרסום על המגעים עם פייסבוק, בתחילת חודש ינואר, דווח כי דווקא אפל היא המועמדת המובילה לרכוש את וויז, בשל הכישלון באפליקציית המפות שלה.

בשנה שעברה שילשה Waze את הבסיס המשתמשים שלה לכ-45 מיליון. בחודש מרץ בלבד הורידו כ-1.5 מיליון משתמשים את אפליקציית הניווט הסלולרי החינמית.

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן