דיווח: אמאזון תשיק עד סוף השנה קונסולת משחק מבוססת אנדרואיד

על פי ידיעה שפורסמה ב-gameinformer אמאזון צפויה להשיק במהלך הסתיו הקרוב קונסולת משחקים חדשה מבוססת אנדרואיד. הקונסולה החדשה צפויה להחשף בחודשים הקרובים לקראת השקה אפשרית סמוך ל"יום שישי השחור", כינוי ליום שישי שמגיע לאחר חג ההודיה האמריקני ומסמן את פתיחת עונת השופינג ויערך השנה ב-29 בנובמבר.

על אף ההשוואה המתבקשת לפלייסטיישן 4 וה-Xbox One, אותה עורכים מרבית אתרי הטכנולוגיה ביחס לידיעה הטרייה, סביר מאוד להניח שסוני ומיקרוסופט צריכות להיות מוטרדות הרבה יותר אחת מהשנייה מאשר מאמאזון. ענקית הקמעונאות האמריקנית אינה מכוונת לגרעין הגיימינג הקשה והקונסולה החדשה מאיימת הרבה יותר על קונסולת ה-Ouya שהושקה לא מזמן מאשר על קונסולות המשחקים מהדור החדש.

מכת מוות ל-Ouya

במידה והידיעה תתגלה כנכונה, עשוי פרוייקט הקיקסטארטר הצעיר שהפך לא מכבר למוצר ממשי, ללמד על תופעת ציד חדשה ואכזרית שנולדה לאחרונה בעולם הטכנולוגי. נראה שבזמן שענקיות הטכנולוגיה עסוקות בלשדרג את המוצרים שלהן, פרוייקטים מהפכניים אינם נולדים במרכזי המחקר והפיתוח שלהן אלא בפרוייקטים קטנים שנחשפים דווקא באתרי גיוס המונים.

כך סימן שעון ה-Pebble, את הצורך בטכנולוגיה לבישה על היד והעיר את כל הענקיות בתחום לשקוד על פיתוח אחד כזה משלהן, וכך גם גילתה Ouya לתעשיה שיש צורך ממשי בשוק לקונסולות משחקים זולות ובסיסיות תמורת מחיר נמוך אפילו אם הן מבוססות על מערכת ההפעלה אנדרואיד.


מנכ"ל אמאזון, ג'ף בזוס | צילום: רויטרס

הבעיה היא שהמשאבים והתקציב הזמינים לחברות כמו אפל, גוגל, מיקרוסופט ואמאזון אינם תואמים את אלה המצויים בידי יזמים צעירים בתחילת דרכם. כך למעשה, ברגע שבו אפל תחליט להשיק שעון חכם הסיכוי של Pebble לשרוד אפסי ומרגע שאמאזון תחליט להשיק קונסולת משחקים מבוססת אנדרואיד ב-99 דולר, הסיכוי של Ouya להחזיק מעמד גם הוא נמוך.

תוסיפו לכך את הפער שבין איכות המוצרים שיוצאים מקיקסטארטר לבין אלו היוצאים מחברה טכנולוגית שיכולה להרשות לעצמה פיתוח ובדיקה מעמיקים ותגלו תופעה חדשה בעולם הטכנולוגי שבה אתרים כמו קיקסטארטר משרטטים לענקיות הטכנולוגיה באופן קל ופשוט באילו טרנדים כדאי להתמקד – איפה נמצא השוק, והכסף.

בחזרה לאמאזון: על פי הדיווחים המלווים את הידיעה ב-gameinformer, קונסולת המשחקים החדשה של אמאזון תכלול קופסא קטנה ובקר שליטה שעשוי לכלול קונספט מעט שונה מזה המוכר לנו מהקונסולות הקיימות היום. מכשיר מבוסס על אנדרואיד שמתחבר למסך הטלויזיה אגב, צפוי להתחרות גם במכשיר אחר זול וקטן יותר שהושק לא מזמן – Chromecast של גוגל.

לידיעה המקורית באתר גיקטיים

עוד בגיקטיים:

מדוע אנו זקוקים ל-Software Design?

שלט החוצות שמייצר מים נקיים למדינות מתפתחות


הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן