דיווח: אפל תחשוף את האייפון הבא ב-10 בספטמבר

עדיין לא רשמי אך מגיע ממקור הנחשב למקורב לקופרטינו: אפל תקיים אירוע הכרזה ב-10 בספטמבר בו צפויה לחשוף את דגם האייפון הבא. אם אכן כך, צפויה אפל להפיץ הזמנות לאירוע כבר במהלך השבועיים הקרובים. מקור הידיעה באתר AllThingsD הנחשב לאמין ביחס לדיווחים הנוגעים לאפל.

לראשונה: ליין מכשירים מוזל

על אף שהידיעה אינה עוסקת בתוכן האירוע, שמועות המלוות את הכרזת דגם האייפון הבא מתייחסות להשקת ליין מכשירים מוזל שיגיע לצד דגם חדש למכשיר האייפון, שאינו צפוי לכלול שינוי בפן העיצובי אלא מפרט טכני משופר ומספר פיצ'רים חדשים.

מספר מהלכים שיזמה אפל במהלך החודשים האחרונים מלמדים כי החברה נערכת ברקע להצגת ליין אייפונים מוזלים, שנועדו להתחרות בשוק הסמארטפונים הזולים שנחטף במידה על ידי מכשירים מבוססי אנדרואיד. עד כה המענה של אפל לשוק המכשירים הזולים היה באמצעות מכירת הדגם הקודם של המכשיר תמורת מחיר נמוך יותר, אלא שכעת היא עשויה לאמץ את המדיניות שיישמה בהצלחה עם מכשירי האייפוד, תחילה עם דגם המיני ומאוחר יותר עם מכשיר האייפוד נאנו שהחליף אותו.


צילום: רויטרס

לפני שעה קלה פירסם אתר 9to5Mac ידיעה המתייחסת לאחד החידושים הצפויים להופיע בדגם האייפון החדש: קורא טביעות אצבע. בניגוד לדיווחים קודמים שהתייחסו להטמעת החיישן מתחת למסך המכשיר טוען כעת האתר כי אפל צפויה להטמיע חיישן שכזה מתחת לכפתור הבית, שצפוי אף הוא לעבור שינוי קל שיאפשר לו לתמוך בפיצ'ר שכזה.

ההנחה הרווחת היא שמנגנון האבטחה החדש של אפל שיופיע תחילה באייפון החדש יתרחב אט אט ליתר מכשירי iOS, ביניהם גם לליין האייפדים והאייפודים. עוד צפוי לכלול האייפון החדש מצלמה משופרת עם מבזק פלאש מעודכן ומעבד חדש, אך שינויים מרחיקים לכת כנראה לא יופיעו בדגם הביניים העתידי של אפל.

מועד להשקת iOS 7

האירוע שצפויה אפל לקיים במהלך חודש ספטמבר עשוי לחשוף גם את מועד השקת מערכת ההפעלה הבאה של החברה, iOS 7, שנחשפה במהלך כנס המפתחים שערכה החברה בחודש יוני האחרון. לפני כחודש נפרץ אתר המפתחים של אפל שחזר לעבודה מלאה רק היום ומאחר וכך יתכן והחברה תאלץ לדחות מעט את תאריך ההשקה הרשמי, אלא שזה מעולם לא נחשף על ידה.

לכתבה המקורית באתר גיקטיים

כתבות נוספות מגיקטיים:

פיראט ביי חוגג 10 שנים, מציג את PirateBrowser, דפדפן עוקף צנזורה

שיווק סטארטאפ: 5 כלים להשגת לידים במהירות

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן