דיווח: גוגל תשיק בקרוב ממשק חדש ל-Google Maps

האם לגוגל נמאס מהשפה העיצובית של ממשק המפות שלה? על פי דיווח שעלה בבלוג Google Operating System, בלוג בלתי רשמי המסקר את ענקית החיפוש ואחראי על חדשות בלתי רשמיות לגביה, הבלוגר Alex Chitu טוען כי במאונטן וויו צפויים להשיק בקרוב עיצוב חדש לשירות המפות Google Maps.

על פי הדיווחים, צוות הפיתוח של Google Maps צפוי לשחרר עדכון לשירות המפות אשר יסיר את הסרגלים הצדדיים וכפתורי הניווט בשירות, ויתרכז במפה גדולה ואינטראקטיבית יותר.

עיצוב חדש לממשק המפות

העדכון הצפוי לשירות המפות של גוגל אינו דבר נדיר במחוזותינו. רק בחודש אוקטובר, שדרגה החברה את שירות המפות שלה והוסיפה לו כמה שיפורים ויזואליים, הכוללים בין היתר החדרת דרגות שטח וצבע בכדי להמחיש צמחייה. בנוסף, ענקית החיפוש מעדכנת מפעם לפעם פרטים במדינות מסויימות. בין העדכונים ניתן למצוא פרטים חזותיים, מידע על תחבורה ציבורית (גם בישראל) ותמונות ברזולוציה גבוהה.

ככל הנראה, מה שמוצג כעת בסרגל הצד של Google Maps, יוצג בחלק העליון של המפה במצב מסך מלא בנוסף לצבעים וסמלים חדשים שיוכנסו לשימוש עם הצגת הממשק החדש. עדכון נוסף, על פי המקור, הוא שלמשתמשים תינתן האפשרות לסנן תוצאות חיפוש על פי המלצות המשתמשים הנמצאים במעגלים שלהם ברשת החברתית של החברה, Google Plus.

צילום: Google Operating System

ידידותי יותר למשתמש, מותאם לשימוש במובייל

על פניו, הממשק החדש של גוגל נראה פשוט וידידותי יותר למשתמש. אחרי הכל, מפה אמורה להיות קלה לקריאה ולהבנה ולשרת את המשתמשים להגיע מנקודה לנקודה ללא טרחה ונראה שבגוגל, אשר אוהבים לחדש את השירותים השונים שלהם מדי יום ביומו, החליטו ללכת הפעם על שינוי קצת יותר מאסיבי לאחד מהשירותים היותר בולטים של החברה.

סביר להניח, שהממשק החדש יותאם גם למכשירים ניידים ויקל על המשתמשים באנדרואיד וב-iOS לנווט בשירות המפות הפופולרי. בעוד אנחנו אוהבים את השינוי של Google Maps ומחכים לראות מתי וכיצד יושק, גוגל עדיין מסרבת לאשר או להכחיש את קיומו של הממשק החדש. בכל זאת, ניתן להניח כי ההכרזה על השינוי תגיע במהלך כנס המפתחים של גוגל, Google I/O אשר יתקיים ביום רביעי, ה-15 במאי.

לידיעה המקורית באתר ניוזגיק

עוד בניוזגיק:

FTBpro הישראלית מגייסת 5.8 מיליון דולרים

הפוך על הפוך: BitTorrent השיקה חנות מדיה חדשה

 

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן