דיווח: הנקסוס 5 יושק בשישי הקרוב; יוצע בשחור ובלבן

פרט למועד ההשקה, עד אתמול בלילה כמעט כבר הכל היה ידוע באשר לדגם הנקסוס החדש של גוגל, וכעת גם החלק האחרון בפאזל נחשף. אחראי לכך הוא ציוץ של המדליף הסדרתי Evleaks@, בצירוף תמונת יח״צ אמינה למדי של תצורת המכשיר בצבע הלבן. מוקדם יותר בשבוע שעבר העלתה בטעות גוגל את דף המוצר של הנקסוס 5 החדש לחנות המקוונת שלה, בו חשפה את מחירו ואת שתי התצורות בהן יוצע.

באופן פרדוקסלי, הנקסוס 5 צפוי להתחרות דווקא באחת המאמצות הגדולות של מערכת ההפעלה אנדרואיד, סמסונג, שביחס למכשיר הדגל שלה, הגלקסי S4, יציע מחיר אטרקטיבי הרבה יותר.

הסמארטפון החדש של גוגל ו-LG זכה בשבועות האחרונים לאינספור הדלפות שחשפו למעשה כל פרט אפשרי אודותיו. החל מתמונות יח״צ ועד המפרט הטכני המלא ואפילו המחיר – כולם כבר דלפו, חלקם ישירות מהחנות המקוונת של גוגל עצמה. מכשיר הנקסוס 5 בגרסת ה-16GB ימכר תמורת 349 דולרים, סכום נמוך במיוחד עבור סמארטפון אנדרואידי טהור שנובע מסבסוד חלקי של גוגל.

לפחות בשלב זה לא נמצא כל אזכור לגבי דגם זול יותר בתצורת 8GB, שיתכן מאוד שגוגל החליטה לזנוח ולקבוע את תצורת ה-16GB כנקודת הפתיחה לנקסוסים החדשים.


צילום: יח"צ

אז מה חדש?

לפחות על פי מידע שהודלף כבר בשבועות האחרונים הנקסוס 5 יגיע עם תמיכה ב-LTE, רשת הדור הרביעי שהפכה כבר לסטנדרט אך אינה רלוונטית בשלב זה לקהל הישראלי, מעבד מסוג Snapdragon 800 SoC במהירות 2.3GHz וזיכרון פנימי (RAM) בנפח 2GB.

המסך צפוי לגדול מ-"4.7 ל-"4.95 באיכות 1080p, מצלמה אחורית באיכות 8 מגה פיקסל וקדמית באיכות 1.3 מגה פיקסל ותהיה גם תמיכה גם ב-NFC ובבלוטות' 4.0. הנקסוס החדש יגיע בשתי תצורות: 16GB או 32GB. המכשיר יגיע עם מערכת ההפעלה אנדרואיד קיטקט (4.4) שהרי זוהי משמעות הקיום שלו – לקדם את גרסתה הבאה של אנדרואיד.

לידיעה המקורית באתר גיקטיים

עוד בגיקטיים:

גוגל: המכונית האוטונומית שלנו בטוחה עכשיו יותר מהנהיגה שלכם

TabTale הישראלית מגייסת 12 מיליון דולרים

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן