דיווח: יאהו במגעים לרכישת טאמבלר תמורת מיליארד דולר

חברת יאהו מעוניינת להיכנס לתחום הרשתות החברתיות. על פי דיווח באתר All Things D, ענקית האינטרנט נמצאת במגעים מתקדמים לרכישת רשת המיקרו בלוגים טאמבלר. על פי האתר, שווי העסקה מוערך בכמיליארד דולר. באתר AdWeek אישרו את הדיווח. 

לפי AdWeek, רכישת טאמבלר יסייע ליאהו לפנות לקהל חדש וצעיר. מאריסה מאייר, מנכ"לית יאהו, מנהלת את המגעים באופן ישיר בעצמה. כמו כן העסקה עשויה לעורר עניין ביאהו מצד מפתחים, מהנדסים ומפרסמים, ולשפר את תדמיתה של החברה. 

מריסה מאייר, מנכ"לית יאהו | צילום: רויטרס

רשת טאמבלר מספקת פלטפורמה לבלוגים משולבי תמונות. החברה שאינה נחשבת לאחת הרשתות החברתיות הגדולות מיצבה את עצמה בשנים האחרונות כאחת הדינמיות והאופנתיות ומושכת בעיקר משתמשים צעירים. 

על פי ההערכות, מספר הביקורים החודשיים בטאמבלר בארה"ב בסוף 2012 עמד על כ-60.8 מיליון כניסות. המספר העולמי: 202.6 מיליון. הרשת החברתית שהוקמה ב-2007 על ידי המנכ"ל דיויד קרפ דיווחה בסוף השנה שעברה כי הגיעה ל-168 מיליון משתמשים.

בסוף הרבעון הראשון של 2013 דיווחה יאהו על רווח נקי של כ-360 מיליון דולר (עלייה של כ-17%) ברבעון השלישי של שנת 2012, או 35 סנט למניה. זאת לעומת 298 מיליון דולר ברבעון השלישי של 2011, או 23 סנט למניה. הכנסות החברה הסתכמו ב-1.09 מיליארד דולר, לעומת צפי להכנסות של 1.08 מיליארד דולר (עלייה של 2%). זאת לעומת 1.07 מיליארד דולר ברבעון השלישי ב-2011.

 

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן