דיווח תוסס: פפסי תשיק בשבוע הבא סמארטפון מתוצרתה

זה אולי נראה כמו מתיחה קלאסית של 1 באפריל, אבל הולכים ומתרבים הסימנים כי בשבוע הבא יוכרז ה"פפסי-פון", מכשיר סמארטפון ממותג של החברה, שיציע סמארטפון טוב במחיר תחרותי ביותר.

מכשיר ביניים במחיר אטרקטיבי

לפני מספר ימים החל גל שמועות על השקה קרובה של "פפסי-פון"; מה שגרם לשמועות הללו הוא דף רשמי חדש שהוקם ברשת Wiebo, "הטוויטר הסינית", שנשא את השם Pepsi phone וכלל גם תמונת קאבר תואמת; עתה חושף אתר החדשות הסיני Sina, צילומי מסך ופרטים נוספים על המכשיר. על פי הדיווח, ייקרא המכשיר החדש P1 (מעניין כיצד תגיב וואווי הסינית שבבעלותה מכשיר בשם Ascend P1 וסדרה שלמה של מכשירים תחת האות P). עוד חושף הדיווח כי המכשיר יכלול את המפרט הבא: מסך 5.5 אינץ' עם רזולוציית 1080p, מערכת-על-שבב מסוג MediaTek MT6592 עם מעבד 8-ליבות במהירות 1.7GHz, עם 2GB של RAM, מעבד GPU מסוג ARM Mali-450 MP4 ו-16GB נפח איחסון פנימי. מבחינת מצלמות, יכלול המכשיר מצלמה אחורית 13 מגה-פיקסל ומצלמה קדמית עם חיישן 5 מגה-פיקסל.

צילום: thinkstockphotos

המכשיר, שיכלול סוללת 3,000mAh, צפוי להגיע עם אנדרואיד לוליפופ 5.1 עם ממשק UI (סקין) מותאם לצבעי החברה ועם הלוגו של החברה שמוטבע על גב המכשיר. על פי הדיווח יעלה כל מכשיר כ-205 דולר והוא יימכר, לפחות בשלב הראשון, רק בסין.

ממש לא בדרך להתחרות באפל או בסמסונג

כדי לדעת בבטחון האם מדובר במכשיר אמיתי או שמא תעלול שיווקי או מהלך פרסומי, נצטרך להמתין לאירוע ההכרזה שייערך ב-20 באוקטובר במלון הקראון-פלאזה בבייג'ינג. אולם גם אם אכן יושק המכשיר, אין חשש שפפסי בדרך להתחרות באפל, סמסונג או LG.
לא מעט חברות עושות מדי פעם שימוש בטכניקה שנקראית "מתיחת מותג" (Brand Extension), במהלכה הן לוקחות את שם המותג ומייצרות תחתיו מוצרים אחרים. המוצרים נהנים מההילה של המותג המקורי והחברה נהנית מאפיק הכנסות חדש, מבלי שתצטרך להשקיע יותר מדי כסף במיתוג של המוצר החדש. כך למשל נוכל לראות מזוודות תחת שם המותג של יצרנית מכוניות השטח Jeep.

ככל הנראה גם כאן מייצרת חברה סינית מכשיר סמארטפון ומשתמשת בשם המותג הנחשב, כדי לייצר לו קונוטציות חיוביות ובולטות. פפסי מצידה תוכל ליהנות מתשלום תמלוגים על כל מכשיר שיימכר. עתה רק נותר לראות האם גם קוקה קולה ומיץ פז ייצרו סמארטפון משל עצמן.

לכתבה באתר גיקטיים

עוד בגיקטיים: רגע לפני: פרטים נוספים על דגם ה-OnePlus החדש

עוד בגיקטיים: שירות חדש מציע עשרות ערוצים לצפייה ישירות מהדפדפן

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן