דירוג פורבס: השחקנית הכי מרוויחה בטלוויזיה – סופיה ורגרה

כוכבת הסיטקום המצליח "משפחה מודרנית" (ABC) סופיה ורגרה (המגלמת בסדרה את גלוריה פריצ'ט), קולומביאנית בת 40 שהייתה אנונימית יחסית לפני עליית הסיטקום, היא האישה המרוויחה ביותר על המסך הקטן במהלך השנה האחרונה, והכנסותיה המוערכות ב- 19 מיליון דולר ממקמות אותה ללא עוררין בפסגת הרשימה השנתית של פורבס, המדרגת את שחקניות הטלוויזיה שהכניסו הכי הרבה מעבודתן הטלוויזיונית, כמו גם מחסויות, עסקאות פרסום ורישוי וכיו"ב. 

פרט ל-12 מיליון הצופים שהסיטקום בכיכובה נהנה מהם בממוצע מדי שבוע, ורגרה הפכה לסוג של סלב-על בתעשייה האמריקנית, כשכוכבה הדורך בקרב הקהל האמריקאי "הכללי" לא פגם באטרקטיביות שלה בקרב הקהילה הלאטינית, הרואה בה את אחת הנציגות המפוארות ביותר שלה ולא בכדי. קו הביגוד ששמה סיפק לרשת המרכולים קיי-מארט הוסיף עוד 7 מיליון דולר לתריסר המיליונים ששלשלה לכיסה עבור השתתפותה בסדרה והקמפיינים שערכה במקביל במהלך השנה.

ביחד: 37 מיליון דולר. סופיה ורגרה וקים קרדשיאן בצוותא, השנה | צילום: רויטרס

היישר מאחוריה ניצבת קיסרית הטראש ועילוי- הריאליטי קים קרדשיאן, שלדאבוננו הרוויחה רק 18 מיליון – אבל המשפחה המלאה כבר חידשה את החוזה עם ערוץ "אי!" תמורת 30 מיליון דולר, כך שאם התכוונתם לצייר חץ כלפי מטה – חכו עם זה קצת. ובניגוד לאותה ורגרה, הסובלת מחוצפתם של הצלמים ונציגי התקשורת, קים הפכה את ההתנהלות מולם לסוג של אומנות המשרתת את מטרותיה במאת האחוזים, ומפגינה ערמומיות, תושיה ואמיציה לא פעם במסעות יחסי הציבור המופרכים שהיא מנהלת סביב 'רומנים עם מאהבים', 'ריבים עם חברות', 'גירושין מהירים' ושאר פיסות מידע מחייה האישיים.

וזאת האחות שמרוויחה קצת פחות. קלואי קרדישאן – אוטום | צילום: רויטרס

אווה לונגוריה מ"עקרות בית נואשות" ניצבת במקום השלישי עם 15 מיליון דולר, כולל עסקאות חסות עם לוריאל ופפסי. נציגה נוספת של משפחת קרדשיאן ב-5 הגדולות היא האחות קלואי קרדישן-אוטום במקום ה-4, (12 מיליון דולר) ואחריה בת'אני פרנקל, תופעת לייף סטייל של טלוויזיית הצהריים ואשת ריאליטי ותוכניות אירוח (11 מיליון). 

עוד בעשיריה: טינה פיי (כוכבת '30 רוק') במקום השישי עם 11 מיליון דולר; מרישקה הרגיטיי ('חוק וסדר') עם 10 מיליון; זואי דשאנל ('הבחורה החדשה') עם 9 מיליון; פליסיטי הופמן (נציגות נוספת ל'עקרות בית נואשות') עם 9 מיליון; ואלן פומפיאו ('האנטומיה של גריי') עם 9 מיליון אף היא. 

מקום שמיני. זואי דשאנל | צילום: רויטרס

בעשירייה השניה ניתן למצוא נציגויות נוספות ל'עקרות בית נואשות' (מרשה קרוס), קיילי קוקו מ"המפץ הגדול", ג'וליאנה מרגוליס ואליסון האניגן. את דירוג 20 שחקניות הטלוויזיה המרוויחות חותמת קורטני קוקס, כוכבת 'חברים' לשעבר המככבת עכשיו בסדרה קוגרטאון, ובקושי הביאה הביתה 5 מיליון דולר בשנה שעברה.

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן