Sans-serif

Aa

Serif

Aa

Font size

+ -

Line height

+ -
Light
Dark
Sepia

דמי חסות: מיהן הפרזנטוריות המרוויחות ביותר בישראל?

לקרוא להן דוגמניות יהיה לחטוא לאמת. למעשה מדובר בפרזנטוריות, הפנים שמאחורי המותג, שעיסוקן המרכזי בחיים שייך דווקא לתחום אחר. עם זאת, מדובר בשמות לוהטים ששייכים לכאלו שמלוהקות לקמפיינים עתירי ...
גלית עדות

לקרוא להן דוגמניות יהיה לחטוא לאמת. למעשה מדובר בפרזנטוריות, הפנים שמאחורי המותג, שעיסוקן המרכזי בחיים שייך דווקא לתחום אחר. עם זאת, מדובר בשמות לוהטים ששייכים לכאלו שמלוהקות לקמפיינים עתירי ממון בזכות הזוהר, מיתוג והערכים שהן מביאות למותג ותמורת סכומי כסף בלתי מבוטלים.

חדש: אפליקציית האייפון של פורבס ישראל – להורדה לחצו כאן

רוב מותגי האופנה הישראליים בוחרים עונה אחר עונה לשוב ולהשתמש בשירותי הפרזנטוריות הוותיקות שלהם, עסקה טובה לשני הצדדים. “ככל שהפרזנטורית ותיקה יותר, היא מתוגמלת יפה יותר״, אומר בכיר בעולם הפרסום. “מצד שני, אם המותג מרוצה משירותיה של הדוגמנית שלו, אין סיבה להחליף אותה בפנים חדשות״.