דני נוה ימונה ליו"ר החדש של כלל ביטוח

חברת כלל ביטוח הודיעה היום על מינויו של דני נוה כיו"ר הדירקטוריון. נוה יחליף את אביגדור קפלן שכיהן כיו"ר החברה כ-6 שנים. 

נוה (53), עו״ד ומשפטן בהכשרתו, שימש במשך כעשרים השנים האחרונות בעמדות מפתח ניהוליות ציבוריות ועסקיות, מתוכן כיהן 9 שנים כחבר כנסת ו- 5 שנים כחבר ממשלה.

לפני כניסתו לשרות המדינה ניהל את המערך העסקי של רכש השירותים ע"י שרותי בריאות כללית. לאחר מכן כיהן כמזכיר הממשלה והיה אחראי לניהול עבודת מליאת הממשלה וועדות השרים, עמד בראש צוות המו״מ המדיני של ישראל עם הרשות הפלשתינית וריכז את הדיאלוג המדיני עם הממשל האמריקאי.

דני נוה | צילום: יח"צ

כשר הבריאות הוביל את מערכת הבריאות להתמודדות עם אחת מתקופות המשבר הכלכלי הגדול ביותר שידע המשק הישראלי. נוה ניהל נאבק עבור תוספות תקציב חסרות תקדים של כ-2  מיליארד שקל. בנוסף הוא קידם את הרפורמה שאיפשרה מכירת תרופות ללא מרשם מחוץ לבתי המרקחת.

לפני כ- 6 שנים פרש מרצונו מהחיים הפוליטיים והקים קרנות השקעה מצליחות בתחומי הטכנולוגיה הרפואית- Agate medical investments ו- Agate-Mac . כיו"ר ועדת ההשקעות הוביל נוהבחינה פיננסית וטכנולוגית של עשרות חברות וניהל עסקאות השקעה ומימון בפורטפוליו של 12 חברות מבטיחות. 

 

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן