דסק"ש מכרה 2.8% מכור ו-2.6% מנכסים ובנין ב-95 מיליון שקל

מחפשים נזילות: חברת דיסקונט השקעות מקבוצת אי.די.בי של נוחי דנקנר הודיעה היום כי סיכמה על מכירת 2.8% ממניותיה של החברה הבת כור תמורת 65 מיליון שקל ו-2.6% ממניות נכסים ובנין ב-30 מיליון שקל.

על פי הודעת החברה, חלק מהמכירות (ביחס למניות כור בתמורה כוללת של כ-23 מיליון שקל וביחס למניות נכסים ובנין בתמורה כוללת של כ-29 מיליון שקל) סוכמו, אך ביצוען צפוי במהלך היום.

לקבלת כל העדכונים, הדירוגים והניתוחים – עשו לנו לייק בפייסבוק

העסקאות יתבצעו במסגרת החלטתה של דסק"ש למכור אחוזים בודדים של אחזקות בסלקום, כור ונכסים ובניין בהיקף כולל של כ-150 מיליון שקל, עליה הודיעה בשבוע שעבר. במסגרת ההחלטה, ביקשה דסק"ש למכור מניות של סלקום ב-55 מיליון שקל, מניות כור ב-65 מיליון שקל ומניות של נכסים ובנין ב-30 מיליון שקל בעסקאות בבורסה ומחוצה לה.


צילום: סיון פרג'

לאחר ביצוע העסקאות במניות כור ונכסים ובנין (בהנחה שהמכירות יושלמו במלואן), דסק"ש תחזיק ב-67.3% מהון המניות המונפק ומזכויות ההצבעה בכור וב-76.7% מהון המניות המונפק ומזכויות ההצבעה בנכסים ובנין. 

דסק"ש הוסיפה בהודעתה כי בכוונתה למכור מניות נוספות במסגרת העסקה הכוללת למכירת מניות ב-150 מיליון שקל. את המכירה ביצעה דסק"ש בעזרת כלל חיתום ורוסאריו קפיטל.

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן