דרהי רוצה למחוק את HOT מהמסחר: הגיש הצעת רכש לפי שווי של 2.7 מיליארד שקל

בעל השליטה בחברת HOT פטריק דרהי, מעוניין למחוק את החברה מהמסחר. HOT הודיעה הבוקר כי דרהי הגיש הצעת רכש מלאה לחברה, בפרמיה של 12.5% ולפי שווי שוק של 2.69 מיליארד שקל.

"במהלך החודשים האחרונים נראו שינויים משמעותיים בתעשיית הטלקומוניקציה והמדיה, אשר אופיינו בסביבה תחרותית רבה יותר ובשינויים רגולטורים מהותיים. התעשייה עומדת בפני רגולציה חדשה היוצרת אי-ודאות בנוגע למתווה התחרותי של השוק בתקופת זמן קצרה עד בינונית. שינויים אחרונים אלו השפיעו רבות על תפיסתם של משקיעים את התחום ואת HOT כתוצאה מכך. אנו מאמינים ששינויים אלו מגלמים הזדמנות בעבור קול, אך גם סיכונים רבים אשר ניתן יהיה לטפל בהם בצורה טובה יותר בהקשר של סביבה פרטית".

"אנו מאמינים שהעסקה תיטיב עם HOT, כמו גם עם בעלי מניותיה מהציבור, ואנו נקבל בברכה את ההזדמנות להציג את הרציונלים לעסקה בפני הדירקטוריון", נכתב בהודעה.

ב-HOT צופים כי העסקה תושלם בתוך 30 יום ממועד האישור הדרוש של בעלי המניות של לביצועה. עם זאת, קיימים לעסקה מספר תנאים מתלים, בהם קבלת כל ההסכמות והאישורים הדרושים מצד הרשויות הרגולטוריות הרלוונטיות, כדוגמת משרד התקשורת הישראלי, וקבלת הסכמותיהם של הבנקים של HOT, וזמינותה של הנהלת HOT ודוחותיה החודשיים להליכי בדיקת נאותות מצד צדדים שלישיים (כגון סוכנויות דירוג).

במועד השלמת העסקה, כל מניותיה של HOT ימחקו ממסחר בבורסה לני"ע בתל-אביב והיא תהפך לחברה פרטית; זאת, בכפוף לכך שמספר אגרות חוב שלה יישארו רשומות למסחר בבורסה לני"ע בתל-אביב, כך ש-HOT תיוותר חברה מדווחת שלה חברי דירקטוריון עצמאיים.

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן